@Suzy ik heb de laatste drie weken al herhaaldelijk contact gehad met jullie collega's, ze weten daar van niets. In die mate zelfs dat ze me doorsturen naar hier, terwijl jullie hier vragen om net contact op te nemen met de klantendienst. Ik heb dus dezelfde witte 24*8 DOC 3 modem, die twee weken geleden al eens omgewisseld is, en heb exact dezelfde issues met mijn server die van buitenaf en intern bereikbaar zou moeten zijn met hetzelfde adres (via DynDNS). Elke andere modem/router van elke andere provider ondersteunt dit, enkel die van jullie doet sinds de Mercury-update enorm moeilijk. Ik heb twee (dringende) vragen: - Bestaat er andere hardware die jullie aanbieden buiten deze 24*8 DOC 3? Lees wel, een andere modem-router combo, want ik ga niet investeren in een eigen router voor dingetjes die jullie stuk hebben gedaan? - Indien vraag één niet kan ingelost worden: bestaat er geen mogelijkheid dat ze vanop afstand een rollback doen van de firmware zodat het euvel alvast tijdelijk weer verholpen is? Ik betaal niet graag € 117 per maand als dan blijkt dat het leeuwendeel waar ik de Telenet-diensten voor gebruik - het hosten van mijn eigen development server thuis met daarop broncode-repositories - het niet doet. Blergh. Groetjes, Jan-zonder-vrees (en ondertussen spijtig genoeg ook zonder geduld)
... Meer weergeven