Dag netweters, Ik ben sinds april klant bij Telenet en heb een All Internet + Telenet TV abonnement. Ik heb dit abonnement indertijd in een fysieke winkel aangevraagd omdat ik reeds een aangekochte digicorder en digibox heb meegenomen uit mijn ouderlijk huis die ik hier wou gebruiken. Ik heb dit abonnement met opzet niet via de website besteld, omdat de website geen optie voorziet om de huur van een digibox/digicorder te elimineren uit de abonnementskosten. In de winkel werd mij toen verteld dat het schrappen van de huur van een digibox/digicorder niet meer mogelijk is voor Wigo abonnementen, maar dat dit voor All Internet + Telenet TV wel nog mogelijk was. Geen probleem dacht ik dus. De eerste drie maanden ontving ik als nieuwe klant korting en betaalde ik 70€ per maand. Na die eerste drie maanden werd mij 81,59€ aangerekend en sindskort met indexeringsaanpassing 82,43€. Ik betaal dus al sinds het begin huur voor een tv-box die ik niet heb, aangezien ik een aangekochte digicorder en digibox heb. 82,43€ is namelijk de prijs die je betaalt voor All Internet + Telenet TV mét huur inbegrepen. Eerst probeerde ik contact op te nemen via de Facebook pagina en werd mij verteld dat er een dossier werd geopend en dat dit bij de volgende aanrekening in orde ging zijn. Helaas was er op mijn aanrekening niets veranderd en heb ik het contactformulier ingevuld met mijn klacht. Daarnet belde een telenet medewerker mij op die het hoorde donderen in Keulen en beweerde dat het in mindering brengen van de huurkosten niet mogelijk zou zijn. Maw: Wat mij verteld werd in de telenet winkel blijkt niet te kloppen? Of hoe zit dat nu? Bij wie klop ik best aan om dit te escaleren? Terug naar de telenet winkel? Want bij de telefonische klantendienst werd mij verteld dat zij mij op geen enkele manier kunnen verder helpen.
... Meer weergeven