Dag Emily, wij hadden juist hetzelfde voor! Heel bizar en op sommige dagen zogezegd 30 GB verbruikt terwijl we gemiddeld 4 GB per dag verbruiken. We contacteerden de klantendienst en zij konden ons vertellen dat het door ‘online’ gedrag kwam en niet door streaming (bv netflix). Ze konden ook de modem uitlezen om te achterhalen (na veel rondbellen), maar door een pannen bij ons in de straat net op dat moment, ging dat bij ons niet.. eens bellen naar de klantendienst? Ondertussen misschien eens controleren op welke schermkwaliteit je bv streamt (4K is bv 10 GB per aflevering van een serie, wat zot is!). Wij hadden dit een drietal maanden voor, uiteindelijk controleer ik nu dagelijks het verbruik om uitschieters makkelijker en sneller te zien. Wij wijzigden op aanraden van de klantendienst wel ons wifi-wachtwoord gezien wij ook niet konden achterhalen hoe het grote verbruik plots kwam.. bij ons nu al een maand geen ‘verdacht’ gebruik meer sinds wijziging wifi.. hopelijk ben je er iets mee!
... Meer weergeven