Hallo Jaren geen problemen gehad bij het kijken naar tv en sinds enkele maanden hebben we dagelijkse beeldproblemen, namelijk dat er constant blokjes en haperingen zichtbaar zijn. In sé is er weinig veranderd, behalve dat we een nieuwe TV-box hebben. De coax-kabel is ondertussen vernieuwd en de HDMI-kabel zal ik eerstdaags vervangen, maar als ik via de instellingen van de TV-box een diagnose van mijn netwerk laat uitvoeren, dan krijg, dan krijg ik bij "signaalkwaliteit" de opmerking "redelijk" en in de lange tekst bij dit punt de melding dat het aanvaardbaar is. Op de moment dat er hapering in het beeld komt, krijg ik de melding dat de kwaliteit slecht is. Ligt dit dan aan de coax-kabel? Zo ja, als ik die nu opnieuw vervang is dit al de 3e keer dus waar kan ik dan een "deftige" aanschaffen? Zo neen, weet iemand aan wat dit kan liggen? TER INFO: op sommige zenders is dit niet het geval (zoals buitenlandse) en vanaf we Streamz, netflix, youtube of enig ander kanaal bekijken, hebben we die problemen niet. Weet iemand hier een technische oplossing voor? Bedankt
... Meer weergeven