Al 15 jaar klant. Ik verhuisde op 24/11/2022. 3 weken vooraf dikke miserie gekend omdat ze mijn verhuisaanvraag niet in hun systeem kregen! Op het laatste nippertje toch gelukt en op 24/11 kwam de technieker. Alles probleemloos aangesloten. Toen de technieker (onderaanneming) mijn nieuwe installatie in het systeem wou verwerken begon hij te lachen... 'wat is dit voor een rotzooi' zei hij letterlijk, 'ze hebben je pack volledig uit elkaar gehaald... ik zie hier 'wiggo' staan, en 'whoppa' en 'one' en 'one up'...'. 'Ik kan dit niet activeren en vermoed dat de enige oplossing een nieuw klantennr aanvragen is'. Technieker weer weg zonder activatie. Het heeft me van 24/11 tot 20/12 gekost om al mijn diensten terug te laten werken! Ik heb uuuuuuren gewacht, verhaal telkens opnieuw uitleggen, in de wacht gestaan en tientallen keren werd de lijn gewoon verbroken! Allen hadden me beloofd terug te bellen, twee hebben het gedaan... Soit, ik super content dat mijn diensten terug werkten (ik werk van thuis uit... ben weken bij mijn gaan thuiswerken want had geen enkele dienst die werkte). Tot ik op 04/01 online mijn factuur zag: bijna 500 euro ipv de normale 109,95 ! ik ingebeld, opnieuw het ganse verhaal mogen doen en uiteindelijk werd de factuur teruggebracht tot de normale prijs (ze hadden oa 3 comfort installaties aangerekend..) . Er werd me ook verzekerd dat de backoffice mijn abo in orde zou brengen... We zijn nu 23/01 en abo is nog altijd volledig uit elkaar gehaald! Als ik inbel is het een half uur wachten met daarna ofwel de verbinding die wordt verbroken of ik krijg iemand aan de lijn die mijn dossier opent en zegt van 'oh my God, wat is dit voor een warboel!' Waarna hij zogezegd de backoffice contacteert, me in de wacht zet en na een half uur de verbinding wordt verbroken... en ondanks de belofte wordt er niet terug gebeld! Op klachten komt geen reactie meer, op whatsapp berichten idem! Ik was zo 'wanhopig' dat ik een klacht heb ingediend bij de ombudsdienst! Wat een **bleep**service van Telenet voor iemand die al meer dan 15 jaar maandelijks mooi zijn factuur betaalt! Het enige wat ik vraag is om mijn diensten terug te groeperen in een One metTV Iconic en Play Sports! Is dat zoveel gevraagd? Als je trustpilot bekijkt dan is het bij de andere operatoren nog slechter... Maar eigenlijk wil ik bij Telenet blijven! Laat dan gewoon een van uw 'experts' dit probleem oplossen! Meer vraag ik niet! ik word er letterlijk ziek van.
... Meer weergeven