VERTIGO123
Experienced Weetjesweter
VERTIGO123
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
19-03-2025
19:18
|
Lid sinds: 01-01-2023
Datum laatste bezoek: 19-03-2025 19:18
Ranking
Experienced Weetjesweter
15-05-2024
23:21
1
5908 posts? je kan het ook echt niet laten om over alles je mening te moeten geven... je kan daarvoor in therapie gaan...
... Meer weergeven
15-05-2024
19:53
Op 23/04 heeft Telenet mijn teruggestuurde wifipod bekomen (bevestiging op website postnl).
We zijn nu 3 weken verder en nog steeds staat deze wifipod als terug te sturen toestel in mijn account.
Ik heb al 2x klantendienst opgebeld en 2x een klacht ingediend. Bij de klacht heb ik zowel de postnl link vermeld als een printscreen van de bevestiging van aflevering door Postnl in bijlage meegestuurd.
De klantendienst zei me dat het inderdaad een paar dagen kon duren vooraleer het toestel wordt ingescand en verwerkt. Ondertussen zijn die 'paar dagen' drie weken geworden... De klachtendienst heeft me opgebeld, maar toen ik binnen de 5 seconden opnam, werd de verbinding door Telenet zelf verbroken en kreeg ik 5 minuten later een mail waarin stond dat ze me 'persoonlijk' wilden spreken en ik naar de klantendienst moest bellen...
En ik weet al hoe dit gaat aflopen: de wifipod zal op een volgende factuur worden aangerekend...
Ik heb de 'klantendienst' van Telenet leren kennen tijdens mijn verhuis eind 2022... drie maanden dikke miserie!
Hopelijk wordt dit probleem spoedig opgelost, anders zou het wel eens bye bye Telenet kunnen worden...
Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Terugsturen wifi pod een ramp
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
360° Wifi
18-03-2024
20:05
1
Ik heb 2 weken geleden de nieuwe modem en één 360 wifi pod besteld en 3 werkdagen later had ik alles mooi thuis geleverd. De activatie verliep feilloos. Het terugsturen van de modem via Postnl ook. Alleen kreeg ik bij track link niet de bevestiging dat de modem ook effectief terug was bezorgd bij Telenet. Een telefoontje naar de klantendienst (wachttijd: 10 seconden) bezorgde me de bevestiging dat alles in orde was. Serieuze verbetering in vergelijking met mijn verschrikkelijk slechte verhuis een dik jaar geleden.
... Meer weergeven
04-09-2023
18:14
3
Mijn verhuis te laat aangevraagd? VIER maanden op voorhand! Ze kregen de verhuis niet in hun systeem! 'Experienced bestweter van mijn @@@@@@@'
... Meer weergeven
04-09-2023
14:04
4
Juist op mijn nieuwe factuur gelezen: Telenet Wi-Free verdwijnt op 01/11!
Een regelrechte schande! Nog minder service en nog meer betalen!
Tijdens mijn verhuis heb ik 3 maanden geen internet gehad, noch mobiel noch vaste lijn.
Gelukkig kon ik toen Wi-Free gebruiken!
Dus nu kan dit ook niet meer...
En mijn gsm instellen als hub werkt niet op de computer van mijn werk (Overheid...) want teveel beveiligingen.
Toch eens van mijn hart een steen maken en van provider veranderen...
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet Wifree verdwijnt!
... Meer weergeven
- Tags:
- wifree
Labels:
- Labels:
-
WiFree
13-07-2023
14:22
Toch nog 2 vraagjes: - kan het 'kwaad' als je HDMI 2.1 gebruikt op een toestel met enkel HDMI 2.0 (TV box) - als je volop wilt genieten van HDMI 2.1, moeten dan zowel (bijv) je Blu-ray speler als je TV HDMI 2.1 compatible zijn? - is eArc uitsluitend bestemd voor geluid, of kan je daar ook een HDMI 2.1 op aansluiten om bijv een blu-ray speler op aan te sluiten?
... Meer weergeven
13-07-2023
14:16
Dikke merci voor alle info!
... Meer weergeven
13-07-2023
13:59
Die CI+ module wat je kunt kopen bij Telenet, geeft dat effectief een betere kwaliteit? En kan je daar softwarematig hetzelfde mee als met een TVbox?
... Meer weergeven
13-07-2023
13:53
Bedankt voor uw reactie! Weet u ook wel HDMI versie de TVbox ondersteunt? Is dat de 2.1 versie? Maakt het een verschil uit welk soort HDMI kabel je gebruikt bij de TV box?
... Meer weergeven
13-07-2023
11:59
Ik had een 3 jaar oude Samsung Q80T waarop heel wat ruis te zien was rond bewegende voetbalspelers.
Ik heb nu speciaal een dure Sony gekocht (65 inch X95L) omdat deze bekend staat voor zijn uitstekende beeldverwerking en upscaling.
Het gaat om een Mini Led en dus geen OLED (ik wil geen ingebrand scherm of opgelegde dimming van te fel beeld...).
Maar bij de Sony heb ik net hetzelfde voor!
Zelfs als ik 'speel' met de motion verbeteraars in de instellingen.
Van dichtbij zie je heel duidelijk 'ruis' en 'elektriciteit' rond snel bewegende spelers.
Van verderaf (2 à 3 meter) valt dit minder op.
Bij Netflix (4k) heb ik dat probleem niet.
Dus ligt het duidelijk bij Telenet / TV box.
In de instellingen van de TV box kan je een optie aanklikken om snel bewegende beelden vloeiender te laten overkomen.
Maar ook dat helpt niet.
Bij de beeldinstellingen verdwijnt dit enkel als je ipv automatisch of 4k kiest voor 1080i instelling.
Maar dat kan toch de bedoeling niet zijn...
Iemand enige suggestie?
Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Bewegende beelden voetbal: ruis!
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
beeld
-
instellingen
-
TV-box
20-04-2023
18:16
Ja inderdaad! Ik heb juist test gedaan en had 237 download en 19 upload! Thanks a lot! Al merk ik niet echt een verschil bij het surfen. PS. Spijtig genoeg is mijn gmail in mijn mail app op mijn iphone nog altijd even traag, al zal het ene niets met het andere te maken hebben 🙂
... Meer weergeven
20-04-2023
16:57
Ik heb een One, mijn ma heeft een identieke One (zelfde modem, zij heeft wel nog digicorder ipv tv box).
Mijn ma werd onlangs overgezet naar 'nieuw computersysteem' van Telenet, ik zit nog op het oude ('Mijn Telenet' is nog met van die gekleurde 'tegels').
Mijn ma heeft een mail gekregen dat ze op 24/04 van sneller internet kan genieten, ik heb geen mail bekomen van Telenet.
Mijn vraag: is de internetsnelheidsverhoging enkel voor mensen die reeds naar het nieuwe computersysteem werden overgezet of is die voor iedereen met een One? En kan je hier eventueel iets aan doen?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
snelheid
19-04-2023
01:27
1
Inderdaad, ook bij mij werkt het terug. Heb de zenders zelfs terug in de oorspronkelijke volgorde.
... Meer weergeven
24-01-2023
10:48
1
Bij alle providers iets dus... jij bent duidelijk een trol of een professionele 'afbreker'...
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 15-05-2024 23:21 | |
1 | 18-03-2024 20:05 | |
3 | 04-09-2023 18:14 | |
4 | 04-09-2023 14:04 | |
1 | 19-04-2023 01:27 | |
1 | 24-01-2023 10:48 | |
1 | 23-01-2023 23:30 |