Beste, Sinds vorige week heb ik dit probleem ook opgemerkt met mijn tv (Samsung Q60r). Wilde Prime Video kijken en alle voorgenoemde symptomen deden zich voor. Na dit te hebben gelezen herinner ik mij dat het probleem wegging nadat ik eens mijn pc had geopend en de Telenet pagina zich automatisch opende om te melden dat ik aan 80 of 90 percent zat. Ik meen dat ik vervolgens mijn volume uitbreidde. Vandaag gebeurde het opnieuw. Ik kreeg het kreeg het opnieuw aan de praat door mijn volume uit te breiden. Morgen kan ik het weer terug zetten. Moest wel een 5 à 10 minuten wachten voordat het opgelost was. Heb voor de toekomst alvast de meldingen in de browser uitgeschakeld. Ik neem aan dat meldingen door e-mails nog wel kunnen omdat het de connectie niet kan beïnvloeden. Maar het proces waarmee meldingen in de browser worden geforceerd zou toch best door telenet nagekeken kunnen worden. Veel kijkplezier, Raf
... Meer weergeven