Goedeavond, Misschien heeft iemand een idee hoe ik mijn Domotica systeem weer Extern kan bereiken. ik heb 8 maanden via Telenet mijn Domotica systeem extern online gehad door simpel ipv4 poort forwarding te doen..... dus ip-adres 192.168.0.200 port 80 intern naar extern te zetten dan kan je via het externe ip-adres je domotica bereiken.... nu 22 Augustus kreeg ik een nieuwe modem van telenet en nu kan ik dit niet meer. het gekke is * thuis via Wifi naar dat extern ip-adres gaan met mijn Mobile app op de GSM werkt het perfect * bij Mijn ouders via Wifi op het zelfde extern ip-adres gaan en met de mobile app op de gsm werkt het ook prefect .... let op dit is bij mijn ouder 15 min van mijn eigen huis vandaan. nu over 3G of 4G kan ik mijn eigen net werk niet in Toch heb ik die bepaalde poort open gezet. op werk op wifi ook niet .... Wie kan mij helpen want ik zou hier heel graag een oplossing voor willen.
... Meer weergeven