Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Scrollen door Instagram-feed op Firefox werkt niet

Situatie: Win PC met win 10 en firefox en instagram/

Probleem: Ik bekijk hetgeen nieuw is maar ik kan enkel scrollen met de muis tot afbeelding 4 of 5. Wil ik verder scrollen dan springt dit telkens terug naar de afbeelding 4 of 5. Ik geraak alleen verder als ik via de schuifbalk rechts verder doe maar ik moet wel eerst voldoende ver voorbijgaan naar afbeelding 7 of 8 anders lukt het ook niet.

Ligt dat nu aan instagram, firefox of wat dan ook.

En ik krijg een massa ongevraagde content over paarden. Ik vermoed dat dit komt omdat mijn kleindochter (fanatieke paardenliefhebster) op mijn account gezeten heeft maar hoe krijg ik dat eruit?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Instagram probleemje



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
4 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Scrollen door Instagram-feed op Firefox werkt niet

@igvfer 

Heb je al eens 1 of 2 andere browsers geprobeerd?

Op je ander probleem.. werkt instagram niet als een "soort van" youtube? Waarbij youtube filmpjes blijft sturen als suggestie aan de hand van kijkgeschiedenis of waarop je iemand volgt/abboneerd? (Gokje heb geen instagram)

Moest dit zo zijn, moet je bij instagram je zoekopdrachteb wissen of bepaalde personen/accounts ontvolgen.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Scrollen door Instagram-feed op Firefox werkt niet

@igvfer 

Ik gebruik ook Firefox.

Ik heb al een paar keer gelijkaardige problemen als volgt kunnen oplossen:

Als je op de webpagina van het probleem zit (in dit geval Instagram) klik dan op het hangslotje links van de adresbalk en klik "cookies en websitegegevens wissen" en dan (uiteraard) verwijderen.

Dan worden enkel de cookies van die website gewist en is hopelijk je probleem opgelost.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Scrollen door Instagram-feed op Firefox werkt niet

Ik heb al van alles geprobeerd en kom nu zelfs tot de vaststellingen dat ik mijn paswoord niet kan vernieuwen. Ik ken mijn oud paswoord niet meer, maar de paswoord vergeten procedure werkt niet al is mijn mailadres en gsmnr correct. Kl*teboel.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Scrollen door Instagram-feed op Firefox werkt niet

@igvfer 

Daar kan ik geen antwoord op geven helaas 🫤 En let dat nu alles van Meta is, zal niet veel beter zijn. Probeer maar is eens iemand vast te krijgen, dat was al over zoveel tijd terug al probleem let facebook als ze iets was als ik soms hier en daar hoorde..

Mss iemand hier dat instagram echt kent? of een plek waar je dit wel kan vragen..? Zelf zou ik niet weten waar te beginnen.. Ja behalve dat je zo goed mogelijk (de juiste) Keywords van u probleem in google search probeert.

"Paswoord reset Instagram werkt niet" of zo enkele combinaties van in die richting. Dikwijls vind je ook meer in het engels (mijn ervaring)

Was het op gsm, dan staat dit onder accounts, als op pc is via google, zou je normaal naar opgeslagen paswoorden moeten gaan.. maar ik denk/twijfel dat.

1. Paswoord opslaan voor sites (of goedkeuren bij elke nieuwe site) moet aanstaan.

2. Je een google account mss moet hebben?

Het voordeel van google account is: (voor ons altans, spreek voor mezelf)

*pc/tablet/smartphones al hun geschiedenissen, paswoorden, backups (niet pc), telefoonnrs, contacten, agendas...

Zijn allemaal gelinkt aan 1 google account, en dus bv als telefoonnrs op gsm staan of simkaart en die zijn kapot, blijven die bestaan op je volgende telefoon door je in te loggen. Nieuw toestel gekocht of pc.. je kan aan al je accounts aan en hun username/pass, favorieten, geschiedenis enz enz

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes