Beantwoorden
Sidonie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

3 onbekende nummers,

op mijn gsm afrekening staan 3 onbekende nummers: 2 mms'n  van 2 verschillende nrs en 2 sms'n van 1 nr. Volgens aucaller.com gaat het bij de eerste nrs om australische nrs en bij de sms'n om engelse. De mms'n zijn aangerekend, de sms'n niet. Heeft iemand daar ervaring mee? Betreft nrs: 0473539120 en 0474375993 en 00447786205094 .

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
berryvh
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
All I want for X-mas is YOU Jij bent af! A born reader! Follow the reader, reader!

3 onbekende nummers,

Heb je toevallig een iPhone ?

0 Likes
Beantwoorden
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

3 onbekende nummers,

Die laatste sms is van iMessage en FaceTime naar de UK (activering voor de dienst vanuit Apple zelf).

Voor wat betreft de mms'en naar de andere twee nummers kan ik je helaas niet helpen. De Telenet klantendienst (015/66.66.66) kan hier meer over weten. Ik raad je dan ook aan om even naar hen te bellen.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
Sidonie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

3 onbekende nummers,

Ja, inderdaad

0 Likes
Beantwoorden