Beantwoorden
ErwinK
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Star Wars Day Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

TV Kijken / Nu Kijken

Al meer dan 3 maanden staat op het overzichtsscherm van de zenders VTM4 & PLAY7 hetzelfde beeld (via "TV Kijken" en dan "Nu Kijken"), maar dit beeld refresht niet meer zoals op ALLE andere zenders (de live uitzending op de desbetreffende zenders loopt uiteraard wel correct). Dit doet zich voor bij JULLIE klanten die een ONE abonnement hebben (met laatste nieuwe modem : het torentje) en de nieuwe Telenet TV Box gebruiken en dus kijken via Telenet TV (NIET Yelo dus) en dit zowel in de app op iPad als op de app op Windows desktop als via de website (www.telenet.tv) op macOS van Apple. Ik heb dit bij 3 verschillende klanten van jullie in drie verschillende steden vastgesteld. App de-installeren en terug installeren is geen oplossing want via de website (op macOS) doet 't zich ook voor (en dat is geen app). Het probleem stelt zich dus met 100% zekerheid aan jullie kant ! Dit is nu reeds de derde maal dat ik dit meld (eerst via messenger , dan via whatsapp, waar ik de meest hilarische antwoorden krijg zoals bv : "wij zijn afhankelijk van wat de zenders uitzenden en kunnen hier dus niks aan doen" 😱). Het beeld van de twee zenders zie je op de foto's hierbij (Gregory Peck uit een film van 3 maanden geleden dus en die 2 dames op de andere zender. Screenshots zijn van 12/8 & 06/06 & 16/09). Kan iemand dit eens serieus bekijken aub en doorgeven aan de juiste persoon op de technische dienst ?

06 09 2022.png12 08 2022.png16 09 2022.png06 09 2022-2.jpg

5 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV Kijken / Nu Kijken

14B4BAAE-AC32-443C-B058-05E96F9A1355.png

Als ik dit bekijk via de iPhone zie ik enkel logo’s van de zender, via een iPad kan ik niet testen wegens niet ter beschikking, 

andere kunnen dit misschien eens testen met een iPad bv.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV Kijken / Nu Kijken

Klopt, hier ook. Was mij nog niet opgevallen...

bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

TV Kijken / Nu Kijken

Hallo @ErwinK  Bedankt om dit te melden met je uitgebreide info! We merken het hier ook op en sturen dit graag verder door. Kan je ons je klantnummer even bezorgen via een privébericht? @dannyro  Je mag ons ook je gegevens bezorgen als je dat wil, dan hebben de collega's voldoende voorbeelden! 

 

gr

Bert 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

ErwinK
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Star Wars Day Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

TV Kijken / Nu Kijken

Opgelost door Telenet ondertussen (na 3 maanden weliswaar 😃)

 

dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

TV Kijken / Nu Kijken

Hier ook opgelost.