Beantwoorden
Rudolphez
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Internetverbinding valt op willekeurige momenten weg

Hallo, ik heb nu al 4 a 5 dagen last van dit probleem, op een willekeurig moment heb ik geen verbinding niet meer met internet de lampjes op mijn modem gaan allemaal uit behalve die van de aan knop het duurt 4 min voor hij weer werkt ik heb een wireless modem 3.0 en woon in Zulte ik gebruik de LAN kabel, de internet snelheden gaan ook soms up en down. ik heb de uren opgeschreven waneer het uitvalt dus ik weet niet of iemand kan achterhalen wat het probleem zou kunnen zijn. in het verleden nooit echt last gehad
Maandag :  21:25, 00:18
Dinsdag : 22:11, 22:14
Woensdag: 15:21, 15:55, 16:05, 17:14, 17:42, 18:20, 20:38
Donderdag: 17:14, 19:49, 22:30, 23:05, 23:12, 23:16
 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: verbinding met internet(server?) valt random uit

0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Internetverbinding valt op willekeurige momenten weg

@Rudolphez  Contacteer de helpdesk via Facebook of whattsapp en geef hun die data en uren mee. Dan kunnen ze nakijken of er een algemeen probleem is os specifiek aan uw modem router of aansluiting. Dan kunnen ze u eventueel een nieuwe HGW laten afhalen in een Center of je kan zelf al direct uw modem eraf nemen en gaan omruilen in een Center.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Internetverbinding valt op willekeurige momenten weg

@Rudolphez  

Je kan hiermee eens bellen naar de klantendienst je kan ook via whatsapp of Messenger sturen. Vraag dan achter een lijn meting zodat ze dit voor je kunnen nakijken. Moesten ze niks vinden tijdens de 'globale' meting die klantendienst kan doen vraag ze of er een case gemaakt kan worden voor de achterliggende dienst. Geef hierbij ook de voorbeelden die je hebt opgeschreven zodat ze dit kunnen noteren in je case dan kan de achterliggende dienst hier gebruik van maken om dit specifiek te bekijken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Internetverbinding valt op willekeurige momenten weg

Ik denk dat je het beste hiervoor naar Telenet kan bellen. Deel zeker en vast ook de dagen en uren mee wanneer het internet bij je is weggevallen. Zij kunnen dit deels terugvinden en je lijn eens controleren. Het kan best zijn dat je modem het stilletjes aan aan het begeven is.

 

Laat ons zeker weten wat voor een oplossing ze voor je hebben.

 

Contacteer Telenet 


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Internetverbinding valt op willekeurige momenten weg

@Rudolphez heb ik ook voorgehad en er was toen een probleem met de dropkabel van Telenet en de router zelf. De technieker heeft toen een nieuwe router aangesloten en de filter aan de dropkabel vervangen, omdat er storingen op die kabel waren. Nu heb ik terug snelheden van 980mbps en upload 49 mbps via kabel en geen uitval meer.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rudolphez
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Internetverbinding valt op willekeurige momenten weg

dropkabel ?. Kheb het probleem al opgelost gewoon een nieuwe modem gaan ruilen en nu werkt alles terug goed 👍