Beantwoorden
zCorry
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

NAT-type aanpassen voor Call of Duty Vanguard

hey 

ik probeer al hele dag mijn ipv4 adres te veranderen voor port forwarding maar kan het opeens nergerns niet meer vinden ik wil op call of duty vanguard me nat type naar open krijgen voor meer lobby variatie te krijgen maar is nergens te vinden wie kan mij hier mee helpen 

met vriendelijke groetjes corr

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: nat type open pc call of duty vanguard ipv4 onvindbaar

0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

NAT-type aanpassen voor Call of Duty Vanguard

Uw publiek IPv4 adres kan je niet zelf aanpassen. Dit wordt je toegekend door Telenet. Uw LAN IP adres zoiets als 192.168.0.x vind je terug in de PC, of het toestel zelf via de LAN settings. Dit verander je dan het best naar een adres ergens tussen 192.168.0.10 en 0.99. Met subnet 255.255.255.0 en gateway 192.168.0.1. Eens dit gedaan zoek je de juiste poorten op en kan je die in "Mijn Telenet" forwarden naar dit toegekende adres.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
zCorry
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

NAT-type aanpassen voor Call of Duty Vanguard

dat heb ik geprobeerd maar kan nergens vinden voor het te veranderen 

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

NAT-type aanpassen voor Call of Duty Vanguard

Daarmee heb je nog niet geantwoord of het nu op een PC staat of op een ander toestel en welk toestel dan. Merk, type?

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
zCorry
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

NAT-type aanpassen voor Call of Duty Vanguard

ik speel op pc 

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

NAT-type aanpassen voor Call of Duty Vanguard

Rechts onderaan op de taakbalk naast datum enz. staat er een klein schermpje. Klik daarop en je zal een pop up krijgen waar bovenaan uw netwerkverbinding staat. Klik op de netwerkverbinding, vervolgens op status en dan op eigenschappen. Onderaan zal je dan uw IP adres kunnen zien van de PC. Zoiets: 192.168.0.x. Is die laatste x een gatal boven de 100 dan is dit via DHCP toegekend en kan het zijn dat dit telkens veranderd als je uw PC opnieuw op start. Op je status pagina zie je ook staan adapteropties wijzigen. Als je dat gevonden hebt laat een berichtje en ik vertel je hoe je dit kan aanpassen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes