Beantwoorden
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Fout teksteditor en pop-uplijst van smileys

Even snel en makkelijk doorverwijzing naar pagina waar fout editor word uitgelegd en pop-up smiley op site niet werkt

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Tekst editor, en smiley lijst pop-up fout

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

15 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Fout teksteditor en pop-uplijst van smileys

@DeLLiAnO 

Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik van uw post moet denken. Is het een vraag of een mededeling? Als het een vraag is, dan is ze voor mij niet duidelijk. Als mededeling netzomin, maar dat is niet zo erg.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Fout teksteditor en pop-uplijst van smileys

@StefaanH 

Ik heb een lichtbruin vermoeden dat hij vergeten is om een link mee te geven.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 512
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Fout teksteditor en pop-uplijst van smileys

DeLLiAn0 gebruikt een vertaalprogramma. Daarom is er soms niets van te begrijpen....

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Fout teksteditor en pop-uplijst van smileys

Vertaal programma?

Ik ben inderdaad de link vergeten, hebben het erover in laatste 4 posts ofzo van deze  Link  @StefaanH , daarin zieje dat @sb ook deze fout ziet. Ben op zijn aanraden het hier komen posten.

Het doet zich voor bij het beantwoorden of maken van een post, en je in de editor wil terug gaan om een fout aan te passen of wat toe te voegen.

Echter wanneer je probeert je plaatst aan te klikken waar je iets wil toevoegen of aanpassen vliegt heel het spel omhoog, en kan je er alleen maar aan door telkens je toetsenbord even terug weg te doen (mobiele versie van site) toetsenbord is standaard gboard van Google.

Screenshot_20220724-091259588.jpg

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Fout teksteditor en pop-uplijst van smileys

OK, duidelijk. Ik heb intussen uw afbeelding goedgekeurd, nu kan iedereen ze zien.

Tussen haakjes, ik heb twee screenshots van u afgekeurd. Daarin stonden de IPv6 adressen van verscheidene WiFi stations voluit vermeld. Die zijn, in tegenstelling tot IPv4  adressen van WiFi, helemaal uniek en kunnen aldus misbruikt worden. Wanneer je die adressen maskeert kun je de afbeeldingen opnieuw posten en ze zullen goedgekeurd worden.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Fout teksteditor en pop-uplijst van smileys

Dank je wel voor de foto,s en de correctie. Hier zal ik zeker rekening mee houden in de toekomst.

En om even on topic te gaan, het andere probleem is dat als ik in de tekst editor op de smileys druk, ik deze in een flash open en toe zie gaan. Kan er zo snel geen screenshot van nemen lol.

Ik gebruik android 11 op dit toestel, zoals al gezegd op standaard gboard van Google, Google chrome als browser, en gebruik niks van pop-up blockers ofzo.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Fout teksteditor en pop-uplijst van smileys

@DeLLiAnO 

Zoiets heb ik ook al meegemaakt met Whatsapp. Ik vermoed dat dit geen probleem is in de app, maar wel in Android.

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Fout teksteditor en pop-uplijst van smileys

Ok, thnx for info. Afwachten dus. Aloewel het met android updates gedaan is voor deze. Nog steeds topper van jewelste kwestie van kracht en van gelijke batterij, maar zen jongere broer is onderweg lol.

Tenzij custom ROM erop en hij kan er weer lang tegenaan maar verlies je die extra touch and feeling en opties die het merk erin heeft gegoten.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Fout teksteditor en pop-uplijst van smileys

@DeLLiAnO 

Ik weet niet of het nog steeds zo is, het was enkele jaren geleden toch het geval, maar als je een Android device flashed met non-standard firmware de Telenet apps niet meer werken. Om dat te doen moet je het device immers rooten en dat wordt gedetecteerd door de Telenet apps, waarna die hun werking staken.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Fout teksteditor en pop-uplijst van smileys

@StefaanH 

Ja hoor is nog steeds zo, deze gsm zou niet meer gaan dienen Enzo voor bankzaken,telenet apps enz. Was maar ideetje.

Als de andere hier is binnen paar weken, reset ik deze volledig en is ie perfect voor daily en multiple tasking, gaming, social enz met super battery dat nog even goed is als dag 1

Toestel vliegt nog steeds, maar is te gek om weg te gooien. Kan nog perfect dienen voor ouders die hun jonge kinderen een straffe phone willen geven aan spit prijsje(vanwege geen update ondersteuning meer), waar de gsm alleen maar dient voor YouTube,browsing,social,gaming,fb,WhatsApp...,bellen en sms'en.

Hoewel dat ie maar android 11 is kunnen ze met veel verder nog omdat veel apps en games nog achter android 6linbenzo vragen

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Fout teksteditor en pop-uplijst van smileys

@DeLLiAnO 

Hoewel dat ie maar android 11 is

Mijn Galaxy S8 heeft Android 9 ... 🤔

Er is niks dat niet werkt ... 😁


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Fout teksteditor en pop-uplijst van smileys

@StefaanH 

Ik weet dat en jij weet dat, maar meeste mensen niet. En al helemaal niet de mensen die echt telefoons willen die hun patch updates willen krijgen en dan willen ze het bijna zelfs nog niet gratis. Maar deze is nog steeds splinternieuw, de speciale verpakkingen Enzo ook, accessoires Enzo ook. En geen kras op scherm of toestel. Alleen ja geen updates meer.

Daarmee ik hem meer categoriseer onder goede telefoon voor tieners ofzo. Is een echt gaming phone. Asus rog phone 2, zelfs met extra cooler Enzo die je erop kan zetten Enzo. Speciaal software erop om batterij optimaal te houden en te onderhouden (gaat eigenlijk nog steeds zo goed als dag 1)

Ik was ook een Galaxy s serie user sinds s2, daarna hebben we ze zo goed als allemaal gehad. Zeer goede kwaliteit en degelijkheid. Maar ik voelde de love er niet meer voor lol 

Ik ben gestopt bij s9+, en gaf Asus rog phone 2 de kans, en ben nog nooit zo content geweest vanaf ik die had. En zeker op Snapdragon gebied! (Galaxy s serie krijgt in buitenland Snapdragon, maar hier krijgen we in mlijn ogen die domme Exynos processors) ik wacht nu op men bestelde Asus rog phone 6

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Fout teksteditor en pop-uplijst van smileys


@StefaanH  schreef:

@DeLLiAnO 

Hoewel dat ie maar android 11 is

Mijn Galaxy S8 heeft Android 9 ... 🤔

Er is niks dat niet werkt ... 😁


Toch wel, je veiligheidsupdates. 😉


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Fout teksteditor en pop-uplijst van smileys

@sb Idd dat is beetje jammere eraan. Anders kon je zeggen ik blijf doorgaan met men gsm tot ie versleten is of battery op is of apps door je huidige android/IOS niet meer gaan

Maarja nu voel je zogezegd niet veilig en vernieuw je maar steeds weer. We leven in een verbruikers maatschappij, is nu eenmaal zo.

""Lawyers hope you get sued, doctors hope you get sick, cops hope you’re criminal, mechanics hope you have car trouble, but only a thief wishes prosperity for you.""

Keek bv naar tgouden tijdperk van Nokia noem ik het altijd.. die ging pas weg als battery versleten was, of je stak nieuwe. (Maar toen kwam aant licht dat toestellen gebouwd werden om na bepaalde tijd uvgsl hard battery te laten draaien. En zelfs met nieuwe battery het niet opgelost werd.

Nu hebben we wel de oplossing van custom Roms, maar zoals al eerder gezegd kun je bepaalde apps die je toch vaak gebruikt, niet meer gebruiken.

Daarmee zolang ik deze gebruik, ik betaalde avg internet security heb, en betaalde versie van malwarebytes(en met de volgende nieuwe ook natuurlijk). Dat als de ene flest of iets niet ziet, de andere het wel overneemt. En bij Samsung en andere merken zit ook nog eens ingebouwde security in zoals bv Norton, McAfee.. hangt van toestel af

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.