41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
Hallo ${thread.topicMessage.author.login},
Onlangs kreeg je via onze Telenet Community een antwoord op je onderwerp.
Onderwerp: ${thread.topicMessage.subject}
Datum: ${thread.topicMessage.postDate}
Bekijk het antwoord op je vraag
Was dit het antwoord dat je zocht?
Klik onderaan in het bericht op 'Oplossing goedkeuren'. Zo help je andere leden om antwoorden te vinden.
Trouwens, we vinden het super dat je lid bent van onze Telenet Community!
Je Telenet Community-team
-----------------------------------------
Tsja...
Een virus die hardnekkig aan het rondwaren is zeker?
De eerste die ik kreeg was identiek aan die van TS.
Sindsdien krijg ik GEEN ENKELE mailmelding meer, geabonneerd of niet. Alles staat nochtans goed in mijn instellingen.
Ook dat is 'zeer handig'
Lezen hier eigenlijk wel moderators mee?
@Sandor schreef:Ja hoor, @MarcVIM, we lezen hier zeker mee
We zijn hiervan zeker op de hoogte en hier wordt aan gewerkt.
De mail uitschakelen zogauw iemand een probleem meld is natuurlijk ook een oplossing. Maar dat lost alleen de symptomen op en niet de root-cause...
Bij mij is er exact hetzelfde gebeurd en ik ben ook nog altijd in blijde verwachting van de definitieve oplossing 🙂