Beantwoorden
DavidN83
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Tien op tien! Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Bewaarde programma's YUGO-app

Is er iemand die weet hoe je een programma moet verwijderen uit de lijst van bewaarde programma's? Als je een bewaard programma bekeken hebt, kun je die dan op de één of andere manier verwijderen uit je lijst of blijft deze stanstaan tot de periode van 60 dagen voorbij is? Ik weet dat je een programma kunt verwijderen uit de lijst "verder kijken" door dat programma even lang aan te klikken maar dat lukt niet in de lijst van bewaarde programma's. Of zie ik iets over het het hoofd?

6 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Bewaarde programma's YUGO-app

@DavidN83 je kan items uit je lijst met bewaarde items in YUGO halen door het item open te klikken. Vervolgens klik op je op het kleine vlagje (rechts naast de knop 'nu kijken'). Je krijgt dan een pop-up te zien met de melding Uit je favorieten verwijderen?. Hier moet je dan nog eens bevestigen door op de knop 'Verwijderen' te klikken.

 

Lukt het zo? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

DavidN83
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Tien op tien! Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Bewaarde programma's YUGO-app

Dit werkt voor sommige programma's maar bij andere niet. Alles van streamz en zo lukt wel maar als ik bijvoorbeeld een film van een tv-zender bij bewaren plaats, deze bekijk en dan wil verwijderen, lukt dit niet. Ik kan dan alleen maar kiezen voor herbekijken maar het vlagje is niet aanwezig.

0 Likes
cvw
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Happy New Year! Tien op tien! Handje vol! Leesbeest!

Bewaarde programma's YUGO-app

Ik heb hetzelfde probleem. Onder 'saved' staan nu al een heleboel dingen die ik wou bekijken of heb bekeken, en niet kan verwijderen. Ik veronderstel dat ze na 60 dagen effectief weg gaan?

0 Likes
DavidN83
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Tien op tien! Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Bewaarde programma's YUGO-app

Ze gaan idd effectief weg na 60 dagen. Alleen jammer dat ze niet eerder te verwijderen zijn zoals bij de meeste programma's wel gaat. @Suzy , al meer nieuws hierover?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Bewaarde programma's YUGO-app

Ik heb van mijn YUGO-collega's vernomen dat dit probleem sinds vorige week opgelost zou zijn. Vanaf nu staat de favorieten-knop er altijd, zodat je content op eender welk moment uit de favorieten kan verwijderen. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

DavidN83
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Tien op tien! Handje vol! Twee handen vol! Goed gevonden!

Bewaarde programma's YUGO-app

Joepie!!! 😊

Bedankt hiervoor...