Beantwoorden
Steve1976
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Problemen met Telenet TV-app via Chromecast TV (wit)

Sinds augustus 2021 kijk ik televiesie met de chromecast tv ( witte chromecast met afstandsbediening). Op deze chromecast kan je aps instaleren waaronder ook de telenet tv app. Spijtig genoeg werkt deze app niet altijd wat zeer lastig is als je in het buitenland tv wilt kijken. De helpdesk van telenet heeft al 1000 verschillende antwoorden gegeven die geen oplossing bieden. Als je in de telenet tv app wilt inloggen moet je een qr scannen met je smartphone en dan  6 cijfers op je smartpfone intikken die op je televisie verschijnen. Op je smartphone verschijnt er dan succesvol ingelogd maar op je tv scherm komt er steeds " Helaas er liep iets fout probeert u het later opnieuw ". Het gebeurt dan dat je ineens na enkele dagen wel ingelogd raakt zonder enige wijzigingen aan je smartphone of de geinstalleerde app op  de chromecast tv. Van miserie heb ik een abbonement genomen bij TV vlaanderen om in het buitenland wel  tv te kunnen zien. Wat kunnen jullie hier aan doen zodat ik telenet tv kan kijken op mijn google chromecast tv zonder er steeds opnieuw uit te vallen. Jullie helpdesk weet het alvast niet meer. 

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: chrome cast tv

0 Likes
1 reactie
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Problemen met Telenet TV-app via Chromecast TV (wit)

@Steve1976  als je zegt in het buitenland, is dit in de Europese Unie?

De tv app kan alleen maar in de Europese Unie gebruikt worden.Daarbuiten normaal gezien niet. 

Hetgeen je wel kan oplossen met een vpn oplossing 🙂


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes