Beantwoorden
Framboos
Freshman Meerweter
Berichten: 138
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Programma starten via Yelo Play van +24u lukt niet

Als ik via de yelo play app op mijn smartphone een televisieprogramma wil starten via mijn digicorder naar mijn tv, dan lukt dit enkel voor een programma dat maximaal ongeveer 24 uur geleden getoond werd.

Voor een programma van bvb 2 dagen geleden krijg ik wel de melding in de rechterbovenhoek van mijn tv ; "geswiped via naam smartphone", maar op mijn smartphone krijg ik de melding "swipen mislukt".

De digicorder is interactief (en eigenaardig : via de smartphone  een opgenomen programma van mijn digicorder starten lukt wel)

Is het niet mogelijk om een programma via de smartphone "ouder" dan 24 u op te starten ?

(op mijn smartphone zelf een "oud" programma starten lukt dan wel weer...)

 

Titel gewijzigd door DaanJordens (mod) | Vorige titel: Swipen enkel ongeveer 24u 

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Programma starten via Yelo Play van +24u lukt niet

@Framboos 

Heb je dit enkel voor met je eigen smartphone of heb je dit voor met elke smartphone? Je zou eens kunnen proberen om het via een ander toestel te doen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Framboos
Freshman Meerweter
Berichten: 138
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Programma starten via Yelo Play van +24u lukt niet

Dit is met elke smartphone zo ....

Toch eigenaardig dat het wel werkt, maar enkel voor de programma's van ongeveer de laatste 24 uur....

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Programma starten via Yelo Play van +24u lukt niet

@Framboos 

Vroeger toen ik nog Yelo gebruikte ging dat wel meer dan 24 uur geleden. Niet bij elk programma omdat er bepaalde rechten op zitten maar naar mijn weten moest dat langer dan 24 uur zijn. 

 

Het enige dat ik eens zou adviseren verwijder de app eens en her-installeer die eens. Probeer ook eens je digicorder te resetten maar met behoud van opnames

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Framboos
Freshman Meerweter
Berichten: 138
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Programma starten via Yelo Play van +24u lukt niet

Hoe moet ik de digicorder resetten zonder verlies opnames ?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Programma starten via Yelo Play van +24u lukt niet

@Framboos 

Hier heb je de stappen die je kan overlopen voor die reset. Dus dit is een reset met behoud van opnames die je kan doen. Er is er ook eentje voor alles waarmee je dus ook de opnames kan wissen. Maar overloop deze stappen want die heb je nodig. 

 

 

Schermafbeelding 2022-01-16 om 10.31.15.png

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Programma starten via Yelo Play van +24u lukt niet

trek de stroom stekker uit en steek na 5 min terug in

en laat rustig opstarten

0 Likes