Ik heb ook hetzelfde probleem, ik kan niet meer inloggen en ik krijg het scherm dat hier al meermaals upgeload is. Verschillende malen trachtte ik hierover contact op te nemen, maar geen gehoor. Getracht via WhatsApp, daar vraagt men telkens weer ( 4 à 5 maal tot vervelens toe ) dezelfde dingen te proberen, app verwijderen, weer instaleren, wachtwoord veranderen , .... enz ,ik heb ook al , tegen mijn zin, maar omdat ze het bij Telenet zelf vroegen en dan met doorgeven van ID kaart nummer enz , hun het paswoord laten aanpassen en inloggen waarna ik dan terug zelf zou kunnen inloggen, maar....wat dacht je ... niets hoor !! werkte ook niet !! . Mijn dossier zou dan naar de "achterliggende" diensten doorgegeven worden die mij dan zouden contacteren, maar zojuist vernam ik via W.A. dat mijn zaak nog in behandeling is. ..... in gedachte zie ik mijn dossier liggen in een stofferig bureautje onder een berg van duizenden anderen mappen ... 😔. Ik weet ook wel dat mijn zaak niet dringend is voor hun, maar ik betaal wel voor deze dienst !! Doe dan eens iets als bedrijf en verlaag de abbo-kosten tot je de zaken weer op een rijtje hebt ! Ik had een paar maanden terug een nieuwe Ipad gekocht met simkaart mogelijkheid omdat ik op reis vertrok naar Frankrijk en daar Tv wilde hebben op de Ipad. Dus ik naar de telenet winkel (Kapellen) om een extra simkaart te kopen ! Na een elle lange wachttijd, want veel "klagende" en "boze" klanten voor mij, en een klantenbalie (2 mensen !) met nauwelijks werkende comunicatie op de pc met Telenet, was de simkaart in orde. Maar thuisgekomen zag ik ook dat mijn Wigo abonnement naar een One For 2 abonnement was overgezet zonder dat dat mij expliciet gevraagd werd !? . Bij navraag zegde men mij dat het anders niet mogelijk was om een derde simkaart ( had voordien twee kaartjes, 1 voor mijn vrouw en 1 voor mij) voor de Ipad aan te maken. Maar men verzekerde mij dat alles hetzelfde zou blijven als mijn vorige abonnement!. Maar op mijn reisbestemming aangekomen kon ik de Telenet TV app plots niet meer gebruiken, inloggen lukte niet meer !? Voordien met de Wigo zonder problemen op mijn Ipad, Iphone, Imac, Mac Pro, en een windows pc. Nu lees ik hier op het forum dat je maar op een beperkt aantal toestellen kan kijken volgens je abonnement, maar ondertussen weet ik dat dat gaat over "tegelijk kijken op verschillende toestellen" , dus dat kan het inlog probleem bij mij niet verklaren want ik kijk nooit op verschillende toestellen gelijk, als de Tv op staat en mijn vrouw kijkt naar haar geliefde programma's , dan kijk ik van tijd eens op de computer naar iets anders, dus het is steeds maar de Tv en één enkel ander scherm want we zijn maar met twee in huis. Dus mijn inlog probleem ligt dus elders!.... bij de nog steeds niet werkende software van Telenet denk ik dan.😭 . Ondanks de vele ongemakken van het overstappen naar een nieuwe provider : nieuwe installatie, nieuwe mail adressen, bijkomende kosten enz.... zelfs misschien een duurder abonnement ? (Proximus glasvezel?) ben ik er stevig over aan het denken om over te stappen naar iets anders. ! Ik zie geen tekenen van verbetering , enkel aankondigingen van prijsstijgingen !!🤢 , dus begin ik het ergste te vrezen voor Telenet. Als ik de berichten van de techniekers lees en ook al met enkele sprak die ik ken dan versterkt dat mijn gevoel enkel maar. Het zijn de mensen op de werkvloer die het eigenlijk waarmaken en die de beste barrometer zijn van de gezondheid van een dergelijk diensten bedrijf als Telenet, die gelijkaardige ervaring heb ik vanuit mijzelf, als het bedrijf gezond is functioneerd de naverkoopdienst , technische diensten ...enz ook probleemloos en zie je dat aan het personeel. Het tegenovergestelde is eveneens waar , gaat het slecht bij het management of interne organisatie dan straalt dat direct af op de buitendiensten en klantendiensten en krijg je een groot verloop van personeel. Als het moeilijk of onmogelijk wordt om de klant tevreden te kunnnen stellen en je werk met voldoenning uit te oefenen dag na dag, dan heb je een serieus probleem. Maar zoals het overal is in alle bedrijven, diegene die het nette"maatpak" dragen en van vanop het hoogste verdiep toekijken, hebben geen oren naar de verzuchtingen van de mensen die eigelijk het bedrijf moeten laten functioneren want die hebben doorgaans geen weet van de belangrijke technische kant. Zolang de centjes maar binnenkomen, ...... maar dat zou wel eens snel kunnen veranderen mr. de CEO .
... Meer weergeven