Hi all, Blijkbaar zou dit inderdaad een VTM GO issue zijn en dat laat ik graag voor jou/jullie onderzoeken. Dit doe je het beste via ons contact formulier in te vullen met zoveel mogelijke informatie: https://customerservice.vtmgo.be/hc/nl/requests/new Zelf kunnen we dit helaas niet reproduceren, maar hopelijk kan extra informatie ons alvast verder helpen om dit bij jou en eventueel andere VTM GO gebruikers op te lossen. Liefst meesturen van onderstaande informatie + voldoende duiding van het probleem. - IP adres van jouw EOS box, zodat we misschien in onze logs kunnen kijken wat er foutloopt - EOS box versie van de gebruiker (v1 = 3 knoppen aan voorkant ; v2 = 1 knop aan voorkant) - Op welk content item dit probleem zich afspeelt (of allemaal, als dit het geval is) Alvast bedankt en onze excuses. In tussentijd kan je onze VTM GO content bekijken via onze andere devices: website, iOS, Android, Apple TV, Android TV, Samsung Tizen (+2017), LG WebOS (+2017) of via Chromecast inderdaad. Mvg
... Meer weergeven