Ik heb nu dus inderdaad nog een week en er staat dus daadwerkelijk dat ik op trager internet zit. De 25GB had ik bijgekocht en even later terug opgezegd ervan uitgaande dat ik dat dus voor deze maand zou hebben en het daarna niet verlengd zou worden. Waarmee ik dus volledig akkoord was om het te betalen natuurlijk. En dat is waar het misgaat via de communicatie met de helpdesk. Ik heb het helemaal niet gehad. Ze blijven beweren dat ik het heb opgebruikt terwijl ik dat absoluut niet op één dag opgebruikt kon hebben. Ik heb daarna per dag mijn verbruik overlopen en opgeteld en momenteel zit is dus aan 148/150GB. Die 25 is gewoonweg nergens te vinden en dan ga ik ze ook niet betalen. Maar bon, los daarvan stoort het mij gewoon dat ik niet geholpen wordt. Voor mij is het belangrijk dat het internet vlot blijft werken en dat had ik dus willen bereiken met die 25GB bij te kopen. Maar ik zit nu op traag internet en ben dus nergens en zou ook niet weten hoe ik dit moet oplossen. Eerst zegt men dat ik het heb opgebruikt, daarna krijg ik te horen dat ze dit niet mogen nakijken omwille van GDPR en krijg ik een link om het na te kijken. Daar staat dan plots op dat ik totnutoe 0GB verbruikt heb 🤔 En daar ben ik dus al vier dagen mee bezig geweest via een uiterst traag tempo via Whatsapp, want iemand opbellen gaat helemaal niet... Facebook dat heb ik niet. Ze willen het gewoon niet goed afhandelen dus heb ik het opgegeven en heb een deal gesloten bij de concurrentie. Volgende week is mijn verhuis rond. Als vaste klant had ik echt niet verwacht dat hier zo'n gedoe rond werd gemaakt. Als nu eens gewoon toegegeven werd dat er een fout was gebeurd dan had ik zelfs mijn abonnement nog aangepast naar onbeperkt, maar uit principe zet ik nu gewoon al mijn diensten om.
... Meer weergeven