En toch zijn er aankopen gebeurt met zijn gsmnummer zonder dat ook maar iemand zijn gsm bij de hand had, ik ben dus zeker van mijn stuk! En eigenlijk vind ik dat je wel lef hebt om mijn zoon zomaar van leugenaar te beschuldigen. Moest ik niet zeker zijn dan zou ik mijn tijd niet verprutsen op dit forum! Ik heb de Applestore account van mijn zoon bekeken en er zijn de voorbije 18 maand geen enkele aankopen gedaan. Bijkomend: er zijn 4 aankopen met zijn nummer gedaan op 25/3 door een onbekende om 10u17 =50€, 10u18 = 50€ ,10u18 = 10€ en 10u19 = 10€. Op dit moment zat zijn gsm achter slot en grendel want tijdens examens moeten de gsm's in bewaring worden gegeven bij de leerkracht! Had de limiet(die wij nooit ingesteld hebben want we wisten zelfs niet eens van deze dienst af) hoger dan 125€ gestaan dan hadden ze gewoon verder aankopen gedaan tot 300€.... Dus we mogen nog van geluk spreken dat Telenet zomaar beslist van elk abonnee een limiet in te stellen van 125€. Dank u Telenet! Blij dat je begint over het koppelen van je nummer aan je Apple account. Je moet dit doen via je instellingen van je account. Wel raad eens, er is helemaal niks gekoppeld bij mijn zoons gsm dus nogmaals uw antwoord klopt misschien in theorie maar de praktijk bewijst het tegendeel. Het zou ook wel aangenaam zijn mocht Telenet zijn klanten van deze dienst verwittigen, Wij hebben een WIGO abonnement sinds 2017 en jullie dienst bestaat nog maar sinds juli 2023. Wij hebben dus in principe nooit toestemming gegeven om deze dienst te gebruiken en we hebben alzeker niet deze dienst geactiveerd op geen enkel toestel dat wij bezitten. Dus bewijzen genoeg dat wij die aankopen onmogelijk kunnen gedaan hebben. Die 120€ zal dus niet door ons betaald worden! Jullie moeten maar uitzoeken wie zijn nummer gebruikt heeft en bij die persoon het bedrag aanrekenen maar niet bij onschuldige mensen. Conclusie deze o zo veilige dienst is allesbehalve veilig! En gelieve ook eens bekwame mensen te zoeken voor jullie klantendienst. We hebben er twee keer naar gebeld en de situatie wel 100 keer uitgelegd en wat deze 2 personen, mijn zoon valselijk beschuldigen en ons vierkantig uitlachen. De tweede was zelf zo vriendelijk om de telefoon toe te smijten op het moment dat we zijn naam vroegen. Ben jaren een tevreden klant geweest maar ons zo behandelen is me een brug te ver. Dus jullie chantage met je moet betalen of we sluiten al je diensten af doet mij nu ook eens lachen, er zijn genoeg alternatieven. 1 ding staat vast die 120€ zullen wij nooit betalen!
... Meer weergeven