Beantwoorden
TomDH
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Service Niet Beschikbaar bij terugkijk-TV via TV-app

Onlangs een nieuwe smart Tv gekocht (Philips). 
De eerste dagen verliep alles perfect met de Telenet Tv app op de tv maar sinds enkele dagen krijg ik steeds de melding ‘Service tijdelijk niet beschikbaar’ als ik terugkijk-tv opvraag. Gewoon live kijken lukt wel nog.
Niks zelf veranderd aan aan de settings, app al eens verwijderd en terug geinstalleerd. 

Heb ook nog digicorder en daarmee werkt alles wel maar zou via app moeten werken ook.

setup: Philips OLED 906 via switch (10/100 mbps) aangesloten op router via UTP. 
de digicorder gebruikt een andere poort van de switch. 

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Service Niet Beschikbaar op Android Tv

0 Likes
1 reactie
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 522
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Service Niet Beschikbaar bij terugkijk-TV via TV-app

@TomDH 

Het gaat misschien niet de oplossing zijn maar ik zou mij om te beginnen een andere Switch kopen.

10/100 Mbps is niet meer van deze tijd. Je zou toch minstens een 1 Gbps (1000 Mbps) Switch moeten hebben tegenwoordig.

0 Likes