Beantwoorden
snelleneddy0000
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! It's your first party!

E-mail adres gehackt

Had gisteravond ontdekt dat ik via mijn telefoon niet meer mijn mails kon checken.  Moest me "aanmelden".  Vanochtend gekeken via mijn computer naar de login site van Telenet en daar dan snel mijn paswoorden veranderd.  In mijn "drafts" van outlook zat er een mail van/naar Amazon AWS voor paswoord recovery.  Natuurlijk kan ik daar nu niet meer inloggen (e-mail adres werd daar veranderd).  Support gecontacteerd en hopelijk reageren ze snel.

Verleden week mijn Google account, een paar dagen daarna mijn Facebook (beiden niet terug). 

1 reactie
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 556
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? Jij #DTV. Goed bezig!

E-mail adres gehackt


@snelleneddy0000  schreef:

Had gisteravond ontdekt dat ik via mijn telefoon niet meer mijn mails kon checken.  Moest me "aanmelden".  Vanochtend gekeken via mijn computer naar de login site van Telenet en daar dan snel mijn paswoorden veranderd.  In mijn "drafts" van outlook zat er een mail van/naar Amazon AWS voor paswoord recovery.  Natuurlijk kan ik daar nu niet meer inloggen (e-mail adres werd daar veranderd).  Support gecontacteerd en hopelijk reageren ze snel.

Verleden week mijn Google account, een paar dagen daarna mijn Facebook (beiden niet terug). 


@snelleneddy0000 Moet inderdaad schrikken zijn geweest. Goed dat je al meteen al jouw wachtwoorden hebt aangepast. 
Hopelijk antwoord de Amazon support snel. Neem zeker deze pagina van Safeonweb eens door over wat je kan doen wanneer je gehackt wordt. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.