Beantwoorden
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? BINGO! Warming up? De volle 100!

Zender hernummering

Zopas mail ontvangen:

"In je Play zitten tientallen themazenders voor alle interesses.
Omdat we je niet graag nodeloos laten zappen, hebben we al je themazenders nu netjes bij elkaar geplaatst. Je vindt ze voortaan terug vanaf kanaal 350."

En

"Zet je je zenders liever in een volgorde die je zelf handiger vindt? Dat kan. Je kan je themazenders heel eenvoudig manueel van plek veranderen.
Had je dit al eens gedaan? Dan moet je je zenders opnieuw instellen."

 

Denken ze nu bij Telenet echt dat ik niet slim genoeg was en ben om een voor mij geschikte nummering op te zetten? Kan ik verdorie van voor af aan kan beginnen. Terwijl het hernummeren een belachelijk tijdrovend karwij is.Smiley Verdrietig

Bedankt voor... niets.

 

25 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7787
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Zender hernummering

Telenet doet om goed te doen. Niet alle mensen zijn zo verstandig of handig zoals jij. Ik ken er die niet verder geraken dan zappen en zelfs nog nooit de menu hebben uitgeprobeerd.

Je wil ze geen eten geven die een smartphone, computer, laptop, tablet enz. hebben en maar 3% van de mogelijkheden weten te benutten

Zie maar naar al de meldingen van vergeten paswoorden, accounts, logins, verloren data, en noem maar op.  



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? BINGO! Warming up? De volle 100!

Zender hernummering

Alsof zij die niet verder raken dan zappen wél beter af zullen zijn!? Integendeel: plots gaan al hun zenders nu op andere nummers staan.

Het is voor alle bestaande klanten een stap terug. Punt.

0 Likes
MarcP
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? Primeur! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Zender hernummering

GRRRRR Smiley Boos

Dat wordt weer 2x 1 uur verliezen om het op de beide toestellen die ik heb weer te terug te zetten zoals ik het wil.

 

Het is aan  te nemen dat ze het doen om goed te doen maar dan zouden ze je toch de keuze moeten laten om de hernummering al of niet te accepteren. Zo moeilijk is dat niet om de paar extra regels software te schrijven.

 

Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Zender hernummering

@igvfer ik weet dat Telenet doet om goed te doen, maar dit is echt vervelend voor mensen met een eigen nummering. Alles instellen en goed krijgen, vergt wel enige tijd en zeker als je dat op meerdere boxen moet doen. Ik vind ook dat ze de optie hadden moeten laten om die nummering te aanvaarden of te weigeren.

 

En mensen die niet verder geraken dan zappen moeten nu meer dan 300x op hun knop drukken voor hun gewenst kanaal dat ze niet weten staan want ze kunnen de info niet raadplegen.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
Dmitri
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Jij bent af! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Zender hernummering

Sinds wanneer hebben jullie het recht om mijn zendernummering zomaar doorheen te halen. Zijn jullie nu helemaal van de pot gerukt. Denkt u nu echt dat ik niks anders te doen heb dan al die zenders terug naar de voor onze familie bekende nummers te zetten. Wie betaald hier elke maand meer dan 120 € aan telenet, jullie of ik? Jullie hebben geluk dat je de Belgische voetbalcompetitie uitzenden of ik was al lang veranderd van provider. Ik ben die fratsen van jullie meer dan moe. Begrijpen jullie het concept "Mijn telenet" niet. Dus poten af van "Mijn telenet"!

0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Zender hernummering

ik ben er vandaag aan begonnen. Hier is hzt nog geen ramp,maar 150 zenders doe ik toch liever niet. heb toch al het sport abonnement opgezegd want die 2 de klasse komt er toch niet. En heb nu die streambox gekocht. maar wacht enkel nog op de juiste code en denk dan dat ik Telenet buitengooi want dit word dan te duur .

0 Likes
victor
Freshman Beetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Follow the reader, reader! It's your eighth party! Leesbeest!

Zender hernummering

Kan je wat meer info geven over die streambox, klinkt leuk over voetbal

0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Zender hernummering

ik heb die box gekocht.  Het is dus in feite ip tv. Nadeel bij mij is de installatie nog niet gelukt. Maar je hebt dus wel zeer veel meer dan 2000 aznders wereldwijd;, sport,films,aps en dus ook de commerciële Hollanders. Ik deed dit enkel omdat ik niet de mogelijk had om een schotel te plaatsen. In het begin ben je dus 300€ kwijt maar dan ben je van het abonnement af en betaal je slechts per jaar 130€ voor al het gene dat je te zien krijgt met die box. meer uitleg  op gratisstreamen.nl  

0 Likes
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? BINGO! Warming up? De volle 100!

Zender hernummering

Vriendelijk verzoek om 'on topic' te blijven. Straks gaat het hier over hoe je een of andere (milieu)box moet open krijgen in plaats van over die vreselijke zender hernummering. Dank.Man Vrolijk

0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Zender hernummering

Mag een vraag nog beantwoord worden, En wie ben jij om tegen mij te zeggen dat ik aan iemand zijn vragen niet mag beantwoorden. Nu word dit forum nog schandaliger dan dat van Proximus. Ik dacht dat ik nu al alles had gezien maar blijkbaar niet. Al goed is dat niet meer nodig als je naar screamen nl gaat dan kan je op facebook op het forum. En daar is er tenminste zo geen probleem om on toppic te blijven. Ik vraag mij immers af of jij ook  denkt dat forums eigen wetten hebben? anders vraag ik mij af waar ze staan.

0 Likes
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? BINGO! Warming up? De volle 100!

Zender hernummering

Zoals elk forum heeft ook dit zijn gebruiksvoorwaarden hoor. Waarin bvb staat dat het hier dient te gaan over vragen in verband met Telenet diensten. Niet  over bvb boxen die Telenet TV overbodig maken. Discussie over commerciële producten heet dat in die gebruiksvoorwaarden. Echt interessante lectuur. Altijd nuttig om dat te lezen als je deelneemt aan een forum.

 

En on topic blijven is elementaire beleefdheid op álle fora.

Zeker als TS dat BELEEFD (met de woorden "Vriendelijk verzoek" en "Dank") vraagt.

 

Nogmaals dank.

0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Zender hernummering

Nogmaals, als er aan mij een vraag word gesteld. dan geef ik een antwoord. Ik denk dat een forum daar ook voor dient? Praat jij aan een viskraam altijd over pladijs en nooit over die hittegolf? Ook een raar figuur ben jij.

0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Zender hernummering

Waar staan die gebruiksvoorwaarden dan verstopt?
0 Likes
victor
Freshman Beetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Follow the reader, reader! It's your eighth party! Leesbeest!

Zender hernummering

Mijn excuses voor mijn vraag, ik wou dit niet veroorzaken...

0 Likes