Beantwoorden
JochenM
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Disconnect als 2de persoon op het internet gaat.

Hey!  Als iemand anders op het WIFI netwerk gaat met een laptop disconnect it. 

Ik persoonlijk ben met een internetkabel verbonden maar als mijn broer bv. zijn laptop nog maar opstart disconnect ik van bv Overwatch of League of Legends.

Ik heb Internet Fiber 200.

0 Likes
6 reacties
JochenM
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Disconnect als 2de persoon op het internet gaat.

http://www.speedtest.net/my-result/5443167198

Dit is de speedtest als dat iets uitmaakt.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7799
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Disconnect als 2de persoon op het internet gaat.

Eigen router en een modem only van Telenet? Of een Home gateway (modem/router Telenet).

Toch nergens een kabeltje in een lus naar een switch of de router?

Normaal gezien heb je max. 4 publieke IP adressen die je tegelijk kan gebruiken via een modem only.

Als je natuurlijk nog andere apparaten zoals een NAS of camera of iets dergelijks rechtstreeks op een modem only aansluit ( via een switch uiteraard) geraak je natuurlijk in de problemen.

Het kan natuurlijk een Accespoint zijn ( zoald de Dlinks die ze al geplaats hebben) die ook fungeert als switch.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JochenM
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Disconnect als 2de persoon op het internet gaat.

WIRELESS MODEM 3.0 (DOCSIS). En er zijn 4 toestellen verbonden, mijn computer 2 iPad's en de laptop.

Het gebeurt echt alleen als hij de laptop op zet, met de iPad's heb ik geen probleem.

0 Likes
maco
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Disconnect als 2de persoon op het internet gaat.

Best ook eens nazien als de laptop zijn IP adres verkrijgt via DHCP.

Het zou kunnen dat deze manueel is ingesteld op het zelfde IP adres van een ander toestel en dat daarmee maar één van de twee meer vwerkt.

0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Disconnect als 2de persoon op het internet gaat.


@igvfer schreef:

Eigen router en een modem only van Telenet? Of een Home gateway (modem/router Telenet).

Toch nergens een kabeltje in een lus naar een switch of de router?

Normaal gezien heb je max. 4 publieke IP adressen die je tegelijk kan gebruiken via een modem only.

Als je natuurlijk nog andere apparaten zoals een NAS of camera of iets dergelijks rechtstreeks op een modem only aansluit ( via een switch uiteraard) geraak je natuurlijk in de problemen.

Het kan natuurlijk een Accespoint zijn ( zoald de Dlinks die ze al geplaats hebben) die ook fungeert als switch.

 


Via TelenetHomespot of TelenetnetWiFree kunnen er maximum 4 toestellen verbinding maken.

Voor een Whoppa (Fiber200) en een modem only met switch/access point  is dit maximum 16 toestellen (16 ip adressen).

0 Likes
JochenM
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Disconnect als 2de persoon op het internet gaat.

Van telenet zelf. geen switches ofzo gebruikt

0 Likes