Beantwoorden
PieterWyffels
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll... Tien op tien!

Herinneringen via de yelo app

Hallo!

meteen een berichje posten als nieuw lid.

Op de Telenet Settopboxen kan je eenvoudig een herinnering instellen voor een programma dat je niet wil missen. Het belletje rinkelt, je zapt van de ene zender naar de andere en je kijkt meteen naar je programma dat je niet wil missen.

Allemaal goed, maar wat als je niet voor je tv zit?

Zou het geen goed idee zijn om een gelijkaardige service in het leven te roepen op de yelo app.

je stelt via je smartphone  een herinnering in op de yelo app. en als je dan toevallig in de tuin ofzo zit, dan krijg je lekker een pushberciht (iOS) dat je programma zometeen begint.

Volgens mij zeer eenvoudig te programmeren, niet?

Tags (1)
3 reacties
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Herinneringen via de yelo app

Bedankt voor je idee en bijdrage aan onze community!

 

We nemen je suggestie zeker mee en kijken met onze technici of dit een mogelijheid is.

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Kermie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Herinneringen via de yelo app

Zeker doen, heb zelfde voorstel onlangs al gedaan. Niet alleen als je in de tuin zit, is het interessant, maar als je bv tijdens je middagpauze op het werk de tv gids doorloopt, hoef je niet elk interessant programma te programmeren, maar kan je de herinnering van op afstand al plaatsen, ipv bij thuiskomst ze te zetten op de tv. Grts
0 Likes
Beantwoorden
Aegis
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Netjes! Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

Herinneringen via de yelo app

Het zou me verwonderen dat dit technisch niet mogelijk is, want indertijd kon dit via yelo tv, maar dit is om 1 of andere duistere reden verwijderd. Ik ben alleszins voorstander.

0 Likes
Beantwoorden