“Beste Ik diende volgende klacht bij telenet in, zonder gewenst resultaat: "Op 19 december verhuizen mijn partner en ik naar een nieuw huis in 8500 Kortrijk. Ons nieuwe huis is nog niet op het distributiepunt van telenet, dat vlakbij staat, aangesloten. Dit vernam ik een hele tijd geleden toen ik telenet telefonisch contacteerde om te checken of telenetdiensten in onze straat aangeboden werden. De telenetmedewerker zei me dat ik eerst zelf de kabel moest (laten) leggen van in het huis tot aan het voetpad en pas daarna een afspraak kon maken om ons huis op het distributiepunt aan te sluiten. Het zou voldoende zijn, zo zei men mij aan de telefoon, telenet drie weken op voorhand hiervoor te contacteren. Aangezien we op 5 november de sleutel kregen nadat we de aankoopakte getekend hadden, hebben we onmiddellijk een elektricien gecontacteerd om deze kabel te komen leggen. Dit heeft hij vandaag gedaan. Toen ik vanmiddag belde om die afspraak te maken om ons huis aan te sluiten, meldde de medewerkster me dat de technieker binnen de zeven werkdagen ter plaatse de situatie zou komen bekijken. Ze kon me ten vroegste op 21 januari een afspraak maken om de aansluiting te voltooien. Dit wil dus zeggen dat we zeker minstens een maand zonder internet zouden zitten, wat compleet onaanvaardbaar zou zijn, zeker als je bedenkt dat men me aan de telefoon gezegd heeft dat drie weken op voorhand contact opnemen voldoende zou zijn. Die info werd ons trouwens onlangs ook bevestigd in de telenetwinkel in Kuurne waar we langs gingen om een ander probleem op te lossen. Ik voeg bij mijn klacht de bevestigingsmails van telenet van de betreffende afspraak alsook een foto waar het distributiepunt van telenet op aangeduid staat. Het gaat over het rode huis centraal op de foto. Het bezoek van die technicus is dus puur tijdverlies aangezien alles af te leiden is van de foto. De kabel komt uit links van de voordeur (als je naar het huis kijkt), daar waar het label van gas en elektriciteit op de muur hangt. Mijn partner en ik zijn reeds lange tijd klant bij telenet en zijn altijd zeer tevreden geweest over de diensten en de dienstverlening. We zouden dit graag zo houden, maar als blijkt dat we werkelijk pas op 21 januari een afspraak zouden kunnen krijgen, zijn wij genoodzaakt over te stappen naar een andere provider. Als wij minstens een maand zonder internet zitten, heeft dit zware gevolgen voor onze werksituatie alleen al. Op wifree surfen, is voor mij al zeker geen oplossing aangezien mijn werk enkel verbinding toelaat via een netwerkkabel die rechtstreeks op de modem aangesloten is. Ik hoop oprecht op een snel en positief gevolg van deze klacht"
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Klacht
... Meer weergeven