louishufk
Professional Meesterweter
louishufk
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
08-01-2022
21:57
|
Lid sinds: 15-12-2016
Datum laatste bezoek: 08-01-2022 21:57
Ranking
Professional Meesterweter
25-10-2021
13:14
@igvfer Mijn rekeningen worden ook per domiciliëring betaald. Als Telenet dan geen rekening stuurt is het wel moeilijk betalen. Omdat deze zaak 5 maanden geduurd heeft krijgt men wel een mooi kortingske. Om af te sluiten: net nog gebeld naar klantendienst en men vraagt nog even geduld. Men is er mee bezig en er zijn nog klanten met hetzelfde probleem. Hoop doet leven.
... Meer weergeven
25-10-2021
12:00
@patrick37 Ik hoop dat het geen willekeur is, maar een regel, die bepaald of je de mogelijkheid krijgt of niet. Die regel zou ik dan wel willen kennen. Men kan/wil die blijkbaar niet zo maar geven. Groeten
... Meer weergeven
25-10-2021
11:37
@patrick37 Niet helemaal juist. Omdat er een systeemfout was bij Telenet heb ik 4 maanden geen rekening gehad. Dus ook geen uitnodiging om vooruit te betalen. Een andere abonnee (zonder systeemfout probleem) heeft echter ook geen uitnodiging gehad na 5 maanden. Het probleem zit dus elders. Daarom de vraag of er geen probleem is met one. Als one niet in de lijst met abonnementen met recht op vooruitbetalen (ondanks info op website) is opgenomen gaat niemand van hen een uitnodiging krijgen. Daarom de vraag: is er iemand met one die de uitnodiging gehad heeft? Groeten
... Meer weergeven
25-10-2021
09:37
Ik tracht al enkele maanden de info vast te krijgen aan welke voorwaarden men moet voldoen om te kunnen vooruitbetalen met het abo one.
De website geeft aan dat het abo + een uitnodiging deze mogelijkheid geeft. Na een reeks telefoontjes naar klantendienst + enkele klachtenbrieven ben ik er nog niet achter hoe men die uitnodiging kan krijgen. Erger wordt het als het Telenet personeel het blijkbaar ook niet weet.
Is dat een probleem voor alle abonnees met one? Is er een technisch probleem met one dat deze moeilijkheden veroorzaakt?
Is er een abonnee met one die heeft kunnen vooruitbetalen?
Groeten
... Meer weergeven
25-10-2021
09:19
@Gurdius Aangezien je niets verliest bij vervanging van dat toestel kan je dat best eens omwisselen in een service center. Groeten
... Meer weergeven
13-01-2021
12:18
@MichielBX Via de tv-box is het mogelijk Netflix te sturen. Iets moeilijker zal zijn om een tv-box vast te krijgen. https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/apps-op-de-telenet-tv-box/
... Meer weergeven
13-01-2021
11:51
@TheLaw Daar is bij Telenet nooit iets over gezegd. Het is ook een beetje raar dat je zoiets inbouwt in een nieuw toestel en tegelijkertijd aangeeft dat het verouderde technologie is.
... Meer weergeven
13-01-2021
11:18
@TheLaw Een DECT toestel heeft toch een basisstation. Dit kan je op de modem aansluiten in de tel1 aansluiting. Op die manier heb je geen telefoonbedrading in huis nodig. Wel nog een oplader, anders moet je altijd naar de modem lopen om je toestel op te laden.
... Meer weergeven
13-01-2021
11:13
@RobbeV Steek eens in ander stopcontact. Als dat blijft duren kan je dat beter gaan omwisselen. Het is duidelijk geen normaal gedrag. Je kan met dit type toestel ook beter op veiligheid spelen.
... Meer weergeven
13-01-2021
09:03
3
@Bekemans Hier vind je de betekenis van de verschillende kleurleds. https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/betekenis-gekleurde-lampjes-op-powerline-adapter/ Als je geen problemen ondervindt en het blijft zo, zou ik me er niet ongerust over maken en afwachten.
... Meer weergeven
13-01-2021
08:57
@MichielBX Een digicorder AB kan uiteraard al de mogelijkheden van de digicorder aan. Wat deze AB niet kan is al de instellingen van de tv bedienen. Voor mij is dat iets waarmee je niet voortdurend bezig bent. Na instelling kort na aankoop blijft dat lange tijd hetzelfde en heb ik de toegang tot de instellingen niet meer nodig. Voor dagelijks gebruik is de digicorder AB voldoende. Als je meerdere toestellen, dagelijks, wilt bedienen krijg je een ander verhaal.
... Meer weergeven
12-01-2021
20:56
@MichielBX De functionaliteit die je verliest is veel groter als je kiest voor de AB van je tv dan voor de omgekeerde weg. Je hoeft er alleen eens voor naar een Telenet service center.
... Meer weergeven
12-01-2021
19:48
@MichielBX Het is toch eenvoudiger om de AB van de digicorder te vervangen. Dat is ook nog eens gratis.
... Meer weergeven
12-01-2021
15:00
2
@Timmy36 Aangezien alles na dikwijls drukken werkt kan je veronderstellen dat alles juist ingesteld is en dat er toch iets aan die digicorder scheelt. Wellicht ie het best om hem opnieuw te vervangen. Probeer eerst nog eens de digicorder terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Let hierbij op dat je de opnames bewaart.
... Meer weergeven
12-01-2021
14:47
@Timmy36 Ik ga ervan uit dat je een digibox EN een digicorder hebt en de opnames die op je digicorder staan wilt bekijken via je digibox. Als deze veronderstelling juist is kan het probleem van het bekijken van de opnames aan je digicorder liggen. Als die veronderstelling NIET juist is heb je mogelijk enkel een digicorder. Laat eens weten.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten die louishufk geliked heeft
Berichten die {login} geliked heeft
Onderwerp | Likes | Auteur | Laatste bericht |
---|---|---|---|
6 | |||
1 | |||
5 | |||
1 | |||
1 | |||
1 | |||
1 | |||
4 | |||
2 | |||
1 |
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 11-05-2020 12:29 | |
1 | 28-09-2018 11:30 | |
1 | 13-05-2019 15:54 | |
1 | 27-07-2020 08:24 | |
1 | 30-06-2020 09:18 | |
1 | 30-06-2020 08:56 | |
1 | 15-05-2020 18:03 | |
3 | 13-01-2021 09:03 | |
2 | 12-01-2021 15:00 | |
1 | 12-01-2021 08:50 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
8666 | 13-01-2021 09:03 | |
5055 | 12-01-2021 15:00 | |
2514 | 09-01-2021 09:59 | |
6562 | 15-12-2020 14:39 | |
8459 | 14-12-2020 18:20 |