Beantwoorden
Jw23
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Verander-je-wachtwoord-dag A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Voorwaarden promo gratis Streamz via Het Laatste Nieuws

Hoe kan ik genieten van dit aanbod . Ik ben al Telenet klant en had Play dat ik niet terug vind , op mijn rekening staat al Streamz .Op het promo kaartje staat : heb je al Streamz , maak dan iemand anders blij met 30 dagen gratis streamz .

Waarom krijg ik dit niet , heb een abonnement bij Het Laatste Nieuws en Telenet ?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: 1 maand gratis Streamz van Het Laatste Nieuws

0 Likes
12 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Voorwaarden promo gratis Streamz via Het Laatste Nieuws

@Jw23 

Als je naar de promo's kijkt bij telenet zie je dat je streamz daar ook een maand gratis krijgt. Je hebt het Laatste nieuws dus niet nodig. Alleen, als je al Telenet klant bent en dit product hebt, krijg je deze introductie promo's niet meer.

https://www2.telenet.be/nl/promos/overzicht/promos-in-de-kijker/


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Voorwaarden promo gratis Streamz via Het Laatste Nieuws

@Jw23  Niet braaf genoeg geweest voor de Sint? Misschien eens vragen aan de Kerstman? Of aan HLN? Die kunnen u misschien een voucher sturen die je kan gebruiken om een stukje van je Telenet abonnement te betalen?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Jw23
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Verander-je-wachtwoord-dag A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Voorwaarden promo gratis Streamz via Het Laatste Nieuws

Beste , wie is er in deze Coronatijden nog braaf ?

Wat dieje Streamz betreft den ééne schuift het naar den andere en den andere naar den ééne . Verstaat ge ....ze spelen gewoon mee uw kl....

Beide worden na nieuwjaar buiten gesmeten . Simpel

0 Likes
Jw23
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Verander-je-wachtwoord-dag A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Voorwaarden promo gratis Streamz via Het Laatste Nieuws

Betweeeter juist geprobeerd en nu rekenen ze me 2 x streamz aan per maand . Niets gratis !!

Dus jullie kennen er ook geen sikkepit van !

Zeg morgen alles af ... Ook de play sports ..

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Voorwaarden promo gratis Streamz via Het Laatste Nieuws


@Jw23  schreef:

Betweeeter juist geprobeerd en nu rekenen ze me 2 x streamz aan per maand . Niets gratis !!

Dus jullie kennen er ook geen sikkepit van !

Zeg morgen alles af ... Ook de play sports ..


Nee wij kennen er ook niets van. Juist @louishufk, die wel. Die had al aangegeven dat dit alleen voor nieuwe klanten is en niet voor bestaande. Net zoals voor zoveel introductie promo's. Ik heb een internetabonnement en de nieuwe krijgen nu ook 3 maanden korting, ik niet. Ondanks dat ik bijna 20 jaar klant ben.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Jw23
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Verander-je-wachtwoord-dag A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Voorwaarden promo gratis Streamz via Het Laatste Nieuws

Streamz nu 3 x 2 weken gratis , gisteren avond geactiveerd , vandaag in gebruik .

Screenshot_20201217-135922.png

 

 

 

 

 

 

Luc_T
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Voorwaarden promo gratis Streamz via Het Laatste Nieuws

Da's straf! Ik heb het daarnet nog eens geprobeerd en kijk eens in mijn winkelwagentjes: bij mij is Streamz.JPGdie gratis maand nog altijd 2 weken...

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Voorwaarden promo gratis Streamz via Het Laatste Nieuws

@Luc_T 

Hetgeen je te zien krijgt is niet altijd het laatste beeld van een site. Om de snelheid te verhogen gebruiken de webbrowsers caches. Zo staat er op je toestel allicht ook een cache van de betrokken pagina. Op een pc doe je dat met Ctrl + F5 (de Ctrl toets ingedrukt houden en gelijktijdig de F5-toets indrukken). Op een smartphone of tablet doe je dat doorgaans met naar beneden te vegen.

0 Likes
Luc_T
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Voorwaarden promo gratis Streamz via Het Laatste Nieuws

Bedankt janne_man, goeie tip en verdienstelijke poging om te helpen.

Maar helaas, na ledigen van alle caches (met CCleaner) kwamen er nog altijd slechts 2 weken in het winkelwagentje.

0 Likes
Jw23
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Verander-je-wachtwoord-dag A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Voorwaarden promo gratis Streamz via Het Laatste Nieuws

@Luc_T 

Blijven oefenen .

Als je al Play/Streamz hebt gewoon opzeggen ....tijdje wachten en terug via Mijn Telenet aanloggen naar promo , streamz kiezen en activeren ....wij kregen 3 x 2 weken gratis ....🤔

0 Likes
Jw23
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Verander-je-wachtwoord-dag A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Voorwaarden promo gratis Streamz via Het Laatste Nieuws

Screenshot_20201217-140135.png

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Voorwaarden promo gratis Streamz via Het Laatste Nieuws


@Jw23  schreef:

Screenshot_20201217-140135.png


Streamz ligt ook 3 keer in je winkelmandje. De doorstreepte prijs is 3 keer de normale prijs van Streamz. Dit lijkt me dus gewoon een technisch probleem te zijn op de website.

0 Likes