24752
netweters
|
152358
antwoorden
|
20693
vragen
|
Hoe kan ik genieten van dit aanbod . Ik ben al Telenet klant en had Play dat ik niet terug vind , op mijn rekening staat al Streamz .Op het promo kaartje staat : heb je al Streamz , maak dan iemand anders blij met 30 dagen gratis streamz .
Waarom krijg ik dit niet , heb een abonnement bij Het Laatste Nieuws en Telenet ?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: 1 maand gratis Streamz van Het Laatste Nieuws
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je naar de promo's kijkt bij telenet zie je dat je streamz daar ook een maand gratis krijgt. Je hebt het Laatste nieuws dus niet nodig. Alleen, als je al Telenet klant bent en dit product hebt, krijg je deze introductie promo's niet meer.
https://www2.telenet.be/nl/promos/overzicht/promos-in-de-kijker/
@Jw23 Niet braaf genoeg geweest voor de Sint? Misschien eens vragen aan de Kerstman? Of aan HLN? Die kunnen u misschien een voucher sturen die je kan gebruiken om een stukje van je Telenet abonnement te betalen?
Beste , wie is er in deze Coronatijden nog braaf ?
Wat dieje Streamz betreft den ééne schuift het naar den andere en den andere naar den ééne . Verstaat ge ....ze spelen gewoon mee uw kl....
Beide worden na nieuwjaar buiten gesmeten . Simpel
Betweeeter juist geprobeerd en nu rekenen ze me 2 x streamz aan per maand . Niets gratis !!
Dus jullie kennen er ook geen sikkepit van !
Zeg morgen alles af ... Ook de play sports ..
@Jw23 schreef:Betweeeter juist geprobeerd en nu rekenen ze me 2 x streamz aan per maand . Niets gratis !!
Dus jullie kennen er ook geen sikkepit van !
Zeg morgen alles af ... Ook de play sports ..
Nee wij kennen er ook niets van. Juist @louishufk, die wel. Die had al aangegeven dat dit alleen voor nieuwe klanten is en niet voor bestaande. Net zoals voor zoveel introductie promo's. Ik heb een internetabonnement en de nieuwe krijgen nu ook 3 maanden korting, ik niet. Ondanks dat ik bijna 20 jaar klant ben.
Streamz nu 3 x 2 weken gratis , gisteren avond geactiveerd , vandaag in gebruik .
Da's straf! Ik heb het daarnet nog eens geprobeerd en kijk eens in mijn winkelwagentjes: bij mij is die gratis maand nog altijd 2 weken...
@Ex-Netweter
Hetgeen je te zien krijgt is niet altijd het laatste beeld van een site. Om de snelheid te verhogen gebruiken de webbrowsers caches. Zo staat er op je toestel allicht ook een cache van de betrokken pagina. Op een pc doe je dat met Ctrl + F5 (de Ctrl toets ingedrukt houden en gelijktijdig de F5-toets indrukken). Op een smartphone of tablet doe je dat doorgaans met naar beneden te vegen.
Bedankt janne_man, goeie tip en verdienstelijke poging om te helpen.
Maar helaas, na ledigen van alle caches (met CCleaner) kwamen er nog altijd slechts 2 weken in het winkelwagentje.
@Ex-Netweter
Blijven oefenen .
Als je al Play/Streamz hebt gewoon opzeggen ....tijdje wachten en terug via Mijn Telenet aanloggen naar promo , streamz kiezen en activeren ....wij kregen 3 x 2 weken gratis ....🤔
@Jw23 schreef:
Streamz ligt ook 3 keer in je winkelmandje. De doorstreepte prijs is 3 keer de normale prijs van Streamz. Dit lijkt me dus gewoon een technisch probleem te zijn op de website.