Activiteit

Filter
Selecteer

Bose Lifestyle bedienen met TV-box afstandsbediening

Kan de TV-box afstandsbediening (anno2022) de Bose Lifestyle T10/T20 bedienen? Bvb. aan/uit en volume. Er is al wat rond dit probleem gepraat, met alternatieve voorstellen, maar ik zie nergens een ...

4.44 software versie op de TV-box

Telenet startte woensdag 16/11 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 4.44 op de TV-box.  Normaal krijgt iedereen ten laatste 22/11 de nieuwste versie. Is dat niet het geval...

4.43 software versie op de TV-box

Telenet startte woensdag 19/10 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 4.43 op de TV-box.  Normaal krijgt iedereen ten laatste 26/10 de nieuwste versie. Is dat niet het...

Onterechte 'Je hoeft niets te doen'-boodschap

Vorige week hebben we dankzij de feedback van enkele leden opgemerkt dat het stappenplan nog niet voor iedereen toegankelijk was.  Donderdagnamiddag hebben we dit probleem opgelost tussen 16:00...

TV-Box afstandsbediening loskoppelen van Sony TV.

Gisteren de tv-box geinstalleerd en die doet iets heel vervelend. Hij koppelt de afstandsbediening automatisch met met mijn tv, een Sony KD-48A9. Als ik nu bv een film aan't bekijken ben via de blura...

Digicorders vinden elkaar opnieuw niet meer

Telenet is blijkbaar vandaag weer terug naar af, de 2 digicorders zien elkaar niet meer.

TV-box IP multicast

Weet iemand of de Telenet TV-box Live uitzendingen (zoals bij Proximus) via IP multicast werken?  

TV kijken via DVB C werkt niet meer

Ik kijk beneden tv via de telenet digibox. Op de 3 tv's boven van de ouders en 2 kinderen, keek ik analoge tv, en heb sinds de omschakeling netjes de telenet gevolgd om tv te kijken via de DBC C-tu...

Terugkijk TV Fout CS2517

We hebben sinds enkele weken een nieuwe modem (CH7465LG-TN) en een TV-box. Bij het terugkijken loopt alles goed, maar na een pauze willen we "verder kijken" en komt een pop-up "Bufferen". Na ca. 10...

Nieuwe lay-out Telenet-website?

Kan het zijn dat Telenet recent zijn website heeft vernieuwd ? Ik gebruik Safari als browser en ik kan mijn gegevens niet meer bekijken want alles staat doorheen. Ik gebruik MacOS Ventura 13.0.1 ...

Steeds opnieuw inloggen Netflix TV-box v4.44

Sinds de upgrade naar versie 4.44 moeten wij telkens opnieuw inloggen op de NETFLIX app. Zelfs na even Netflix te hebben verlaten en 2 minuten later weer Netflix te willen kijken zijn we onze account...

Er zijn andere onbekendeklanten op mijn wifi en wifree

Portforwarding: reset van regels?

Ik vrees dat ik het antwoord al weet, maar ik probeer het toch even: is het mogelijk om een volledige reset te doen van de portforwarding regels in Mijn Telenet? In een moment van onoplettendheid he...

modem wisselt van vast wifi kanaal (60) naar een ander

Thuis hebben we onze modem en 3 acces points. 2 van deze acces points zijn van telenet. 1 daarvan van unifi. We hebben problemen met het kanaal overlap. Deze hebben ik dus elk een apart kanaal g...

Mesh wifinetwerk

Iemand ervaring met Mesh Wifi Netwerk en mogelijke conflicten met Access Point? Vriendelijke groeten, Robert Vanesch

Re: Synchronisatieproblemen IMAP met Telenet e-mail adr

Ik heb gewoon alles eens vanaf scratch opnieuw geïnstalleerd ... en ik denk dat probleem opgelost is! ... Hart vasthouden 🙂 ... Alvast heel veel dank aan allen voor jullies antwoordjes! Heel aang...

Re: Voel me een beetje gerold door Telenet

Bovenaan de pagina staat alleen de downloadsnelheid. Dat heeft Telenet bewust zo gedaan omdat de uploadsnelheid héél laag is. Daaronder staat een bestelknop "Kies". De gemiddelde consument zal beste...

Re: Portforwarding: reset van regels?

@Arnie @flip1953  Een reset via 'mijn Telenet' is een soft reset dus je reset het wel maar de gegevens blijven bewaard.  Doe je een hard reset zoals @Arnie aangeeft met de ...

Re: Er zijn andere onbekendeklanten op mijn wifi en wif

@janne_man  schreef: Uiteraard als die gebruiker uw inloggegevens gebruikt voor wifree dan zal het wel op uw rekening komen. Men kan niet inloggen op zijn eigen WiFree.  

Re: Voel me een beetje gerold door Telenet

@rafb  Er wordt zeker duidelijk geadverteerd met de up en down snelheden de specificaties zijn gewoon te vinden online op de website. Hier moet ik @BillyX gelijk geven dat dit duideli...

De Netweters

Welkom bij De Netweters!

Het idee achter De Netweters is even simpel als geniaal: als iedereen iets weet, weten we allemaal alles. Heb je een digitale vraag? Gooi het in de groep! Kans is groot dat een ‘specialist’ ze kan beantwoorden. Zo vormen we samen de eerste help-mekaar-desk voor en door klanten, voor al je digitale vragen. Vragen over Telenet, maar ook andere digitale vragen die niets met Telenet te maken hebben.

De Netweters

Een overzichtelijke onderverdeling

Opdat je snel je weg zou vinden, zorgden we voor een overzichtelijke indeling in verschillende topics: ‘Televisie’, ‘Internet’, ‘Gsm’, ‘Apps’. En daarnaast ook ‘Lounge’, als het even over iets anders mag gaan. Geen zin of tijd om in de topics te duiken? Typ je vraag in de zoekbalk, misschien heeft iemand anders ze eerder ook al wel eens gesteld.

De Netweters

Duidelijke weergave van de oplossingen

Je kan meteen naar de oplossing gaan door deze aan te klikken in de vraag. De oplossingen worden ook aangeduid in een opvallende kleur. Zo vind je altijd snel het antwoord op wat je wil weten.

De Netweters

Je eigen plek

Iedereen bij De Netweters heeft een persoonlijke pagina. Jij ook! Je krijgt er een overzicht van al je oplossingen, vragen en likes. En je vindt er ook al je verdiende badges terug.

De Netweters

Hoe meer badges, hoe beter!

Gaf je een topantwoord of kreeg je veel likes van andere Netweters? Goed bezig! Regelmatig word je beloond of aangemoedigd met een badge. Kortom: hoe meer je deelneemt en hoe interessanter je bijdragen aan De Netweters, hoe meer (verschillende) badges je zal bijeen sparen.

De Netweters

Meer weten?

Bij elk topic linken we zo veel mogelijk naar gerelateerde info op Telenet-websites. Zo ben je altijd helemaal mee.