Telefonie (mobiel & vast)

Hier kan je terecht met al je vragen over mobiele of vaste telefonie. Dit voor zowel instellingen, hardware of specificaties.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
35063 netweters
14452 gesprekken
14765 vragen

Categorieën

Kies één van de categorieën

Activiteit

Filter
Selecteer

Spraakbericht Kids smartwatch verzendt enkel via WiFi

Hallo! Ik heb een vraagje. Wij kochten voor onze zoon een kids smartwatch waar een simkaartje insteekt. Bellen lukt, maar als hij ons een spraakbericht stuurt, dan lijkt dit enkel aan te komen wannee...

Opgelet voor bellers die zich voordoen als Telenet

De afgelopen dagen kregen we bij Telenet meerdere meldingen van klanten die aangaven dat ze werden opgebeld, zogezegd door Telenet.    Deze (Engelstalige) personen doen zich voor als Te...

pluim voor telenet

Vandaag bericht gekregen over werken, maar ook belangrijk er werd heel duidelijk vermeld, wat te doen met modem tv-box enz na de werken bij problemen, nu nog hopen dat iedereen het leest bij ontvange...

Tip: 4G verbruik op cruiseschepen en ferry's

Wij zijn een paar weken geleden naar Engeland geweest. Nu hebben we wat zitten surfen op 4G tijdens de overtocht tussen Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.  Op zich kan je bijna de volledige ...

Extra data kaart voor Wigo abonnement

Beste netweters, Een vraagje voor mijn schoonouders... Zij hebben momenteel nog een Wigo abonnement van Telenet. Nu zijn daar twee sim kaarten aan gekoppeld, maar ik vraag mezelf af of men daar t...

5G werkt niet op Iphone

Goedemorgen allen   Ik zit met een probleem dat ik niet krijg opgelost. Heb onlangs een nieuwe iphone gekocht die ook werkt met 5G. Ik woon in een zone waar 5G van Telenet beschikbaar is. all...

Prijs Mobiel in One Abonnement

Dag iedereen, Ben recent overgestapt naar een ONE-abonnement. Mijn vraag is simpel, want op factuur vind ik dit nergens staan. Wat is de echte waarde van het mobiel abonnement? Met hoeveel EUR komt...

Datasaim geactiveerd maar geen netwerk

Onze datasim is aangekomen, als ik op de link klik krijg ik melding dat deze al geactiveerd is, maar er er blijft "geen netwerk' staan.... iemand hulp ?

Opletten met foutieve info Telenet ivm roaming

OPGELET. Telenet publiceert foutieve info over datakosten buiten de Eu-zone !! Op de website met als titel « alles wat je wil weten over roaming » staat onderstaand item als belangrijk aangestipt : ...

Activatie 5G op Samsung Galaxy S33

ik heb vrienden die voor hun 5G bij de concurrentie zijn bij die operator ga je een winkel binnen, een smartphone die 5G aankan en abonnement  vragen, in geen vijf minuten tijd heb je toegang ...

Mobile Configurator Samsung Galaxy A33 5G

Goede morgen, op de Telenet site kan ik men smartphone niet terug vinden MOBIELE CONFIGURATOR  voor  de Galaxy A33 5G is er er een alternatief ,   Titel gewijzigd door RaL (mo...

SIM kaart voor ONEup nog niet ontvangen

Had je m'n mail al gelezen? (Simkaart) dus nog niet aangekomen in mijn brievenbus.   Titel gewijzigd door Livia (mod) | Vorige titel: SIM kaart One Up

snel dank je wel

Vrijdag  avond laat een simkaart besteld en  dinsdag ochtend  zat ze hier al in de brievenbus via da activatie tool was de simkaart in nog een vijf minuten geactiveerd  Dank u w...

5G aan zee

Goede morgen Mijn  sim is geactiveerd en zit  in een 5g compatibele  Samsung ik zou er graag eens een test mee doen weet iemand waar we aan zee effectief 5G actief hebben ?

Re: Activatie 5G op Samsung Galaxy S33

Inderdaad, zo kan het ook. Iets makkelijker toegankelijk maar.... https://techpulse.be/nieuws/340340/proximus-geeft-klanten-5g-beperkte-snelheid/?utm_source=newsletter&utm_medium=daily 

Re: eenvoudig en moelijk

Dan is er maar 1 oplossing: een iPhone kopen 😉

Re: 5G aan zee

Re: eenvoudig en moelijk

zo staat het  5G/LTE/3G/2G AUTOMATISCHE VERBINDING  En toch geen 5G waar andere gebruikers het wel hebben

Re: eenvoudig en moelijk

De Netweters

Welkom bij De Netweters!

Het idee achter De Netweters is even simpel als geniaal: als iedereen iets weet, weten we allemaal alles. Heb je een digitale vraag? Gooi het in de groep! Kans is groot dat een ‘specialist’ ze kan beantwoorden. Zo vormen we samen de eerste help-mekaar-desk voor en door klanten, voor al je digitale vragen. Vragen over Telenet, maar ook andere digitale vragen die niets met Telenet te maken hebben.

De Netweters

Een overzichtelijke onderverdeling

Opdat je snel je weg zou vinden, zorgden we voor een overzichtelijke indeling in verschillende topics: ‘Televisie’, ‘Internet’, ‘Gsm’, ‘Apps’. En daarnaast ook ‘Lounge’, als het even over iets anders mag gaan. Geen zin of tijd om in de topics te duiken? Typ je vraag in de zoekbalk, misschien heeft iemand anders ze eerder ook al wel eens gesteld.

De Netweters

Duidelijke weergave van de oplossingen

Je kan meteen naar de oplossing gaan door deze aan te klikken in de vraag. De oplossingen worden ook aangeduid in een opvallende kleur. Zo vind je altijd snel het antwoord op wat je wil weten.

De Netweters

Je eigen plek

Iedereen bij De Netweters heeft een persoonlijke pagina. Jij ook! Je krijgt er een overzicht van al je oplossingen, vragen en likes. En je vindt er ook al je verdiende badges terug.

De Netweters

Hoe meer badges, hoe beter!

Gaf je een topantwoord of kreeg je veel likes van andere Netweters? Goed bezig! Regelmatig word je beloond of aangemoedigd met een badge. Kortom: hoe meer je deelneemt en hoe interessanter je bijdragen aan De Netweters, hoe meer (verschillende) badges je zal bijeen sparen.

De Netweters

Meer weten?

Bij elk topic linken we zo veel mogelijk naar gerelateerde info op Telenet-websites. Zo ben je altijd helemaal mee.