|
25.545
netweters
|
157.880
antwoorden
|
|
21.313
vragen
|
Maak je gebruik van de bèta-versie van de Telenet TV-app? Dan kan je terecht in deze groep op De Netweters met je feedback of problemen. Hou er wel rekening mee dat de meldingen die jullie mak...
Bij Telenet werken we continue aan het verbeteren van de Telenet TV-app, zowel de functionaliteiten als de in-app ervaring van onze klanten. In het verleden hebben we al eens een kleinschalige bèta-g...
Met de laatste update is de Telenet-app de basis voor technische ondersteuning geworden. Vanaf nu kan je als klant hier de status van het Telenet-netwerk op élk moment opvolgen! Werkt je internet nie...
Online radio is een op internet gebaseerde audiostreamingservice die via internet wordt verzonden met behulp van conventionele communicatiemethoden zoals e-mail, instant messaging en chatsystemen. He...
feature request: Nu de meeste nieuwe Android toestellen gebruik maken van een atypische schermresolutie, zoals 18:9 of zelfs 21:9, zou het handig zijn moest men de mogelijkheid hebbe...
Ik krijg volgende melding in mijn Telenet. “Je kreeg een uitnodiging om je login over te dragen naar een andere klant. Je login overdragen doe je door op de naam te klikken van de persoon die je heef...
nog iemand problemen?
Hi, verleden jaar had ik een OneUp for 1 en daar zat safespot+ bij. Wegens verhuis had ik mijn abonnement verminderd naar telefoon alleen. Nu heb ik opnieuw dit abonnement en zie dat de safespot+...
Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data in een One abonnement niet meer raadplegen. Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding ...
Als ik mijn mobiel verbruik opvraag krijg ik het onderstaande scherm. Een negatieve periode ('-879 dagen tot nieuwe periode'). Dat is toch wel heel origineel, maar wel volledig fout.
Sinds vanmorgen terug klant bijTelenet. De technieker heeft een fast modem geplaatst. Het internet werkt, maar in het overzicht op My Telenet heb ik staan dat er geen verbonden toestellen zijn,...
De GoPlay app op Android TV wordt niet automatisch bijgewerkt naar de Play app, je moet de app opnieuw gaan zoeken in Google Play en opnieuw installeren en inloggen en oude GoPlay app verwi...
Ik krijg volgende melding in mijn Telenet. “Je kreeg een uitnodiging om je login over te dragen naar een andere klant. Je login overdragen doe je door op de naam te klikken van de persoon die je heef...
nog iemand problemen?
Hoi, ik ben een nieuwe Telenet klant die deze week de tv box installeerde (nog zo'n rechthoekige 2008 versie). Ik merkte dat de Disney+ heel slecht werkt (schokkerig in de menu's, optie 'verder kijke...
Kan nog even duren Als na de vakantie niet in orde is neem je best eens contact met Telenet
Daarnet de modem nog eens herstart en mijn router heeft nu wel een publiek ipv4 adres. Gisteren na meermaals herstarten, telkens een intern. Het lijkt er inderdaad op dat de verwerking van nieuwe mod...
@Stijnvw In sommige gevallen is de mijntelenet niet altijd direct up to date bij een nieuwe aansluiting, kan enkele dagen duren.
@Stijnvw schreef: Een publiek ipv4 krijgt mijn router niet, zelfs niet na herstarten. De router blijft een 192.168.0.x adres krijgen. Als je router geen publiek adres krijgt, dan heb je w...
Een publiek ipv4 krijgt mijn router niet, zelfs niet na herstarten. De router blijft een 192.168.0.x adres krijgen.