Apps & platformen

Een vraag over Mijn Telenet? Hulp nodig bij één van de Telenet applicaties? Of op zoek naar informatie over een andere app of platform? Dan kan je hier terecht.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
25.153 netweters
154.936 antwoorden
20.974 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

Feedback over of een probleem met de bèta-app?

Maak je gebruik van de bèta-versie van de Telenet TV-app? Dan kan je terecht in deze groep op De Netweters met je feedback of problemen.  Hou er wel rekening mee dat de meldingen die jullie mak...

Hoe wordt je bèta-tester voor de Telenet TV-app?

Bij Telenet werken we continue aan het verbeteren van de Telenet TV-app, zowel de functionaliteiten als de in-app ervaring van onze klanten. In het verleden hebben we al eens een kleinschalige bèta-g...

Check de netwerkstatus via de Telenet-app!

Met de laatste update is de Telenet-app de basis voor technische ondersteuning geworden. Vanaf nu kan je als klant hier de status van het Telenet-netwerk op élk moment opvolgen! Werkt je internet nie...

Luister naar internetradio

Online radio is een op internet gebaseerde audiostreamingservice die via internet wordt verzonden met behulp van conventionele communicatiemethoden zoals e-mail, instant messaging en chatsystemen. He...

Pinch to zoom in Yelo Play

feature request:    Nu de meeste nieuwe Android toestellen gebruik maken van een atypische schermresolutie, zoals 18:9 of zelfs 21:9, zou het handig zijn moest men de mogelijkheid hebbe...

Is Safespot+ betalend bij een ONEup abonnement?

Hi, verleden jaar had ik een OneUp for 1 en daar zat safespot+ bij. Wegens verhuis had ik mijn abonnement verminderd naar telefoon alleen. Nu heb ik opnieuw dit abonnement en zie dat de safespot+...

Verbruik simkaarten niet raadpleegbaar

Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data  in een One abonnement niet meer raadplegen. Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding ...

Foutief verbruik in de MyTelenet app

Als ik mijn mobiel verbruik opvraag krijg ik het onderstaande scherm. Een negatieve periode ('-879 dagen tot nieuwe periode'). Dat is toch wel heel origineel, maar wel volledig fout.

Inlogproblemen My Telenet (iPhone 15 Pro)

Sinds de laatste update van de app My Telenet slaag ik er niet meer in in te loggen. De app wil enkel met de gekende gegevens aanmelden, waarna Safari tilt slaat.  (iPhone 15 pro) Ik krijg nie...

Probleem langzaam herstelpunt terugzetting, Windows 11

Ik wil mijn laptop (windows 11) terugzetten naar een gemaakt herstelpunt. Op het scherm verschijnt: 'uw windows-bestanden en -instellingen worden teruggezet. Een ogenblik geduld ... Het register he...

Verbruik in MyTelenet niet correct weergegeven.

Sinds enkele weken blijft ons verbruik in de telenet app van de gezinsleden op 0 staan. Alleen de data sim kaart geeft een normaal verbruik aan. Wij hebben one up met 4 sim kaarten en 1 data sim. Ik ...

Safespot+ ervaringen

ik heb momenteel een OneUp abonnement. Ik zie dat safespot+ is inbegrepen. Ik zou dit willen gebruiken om voor mijn kinderen een profiel aan te maken zodat ze tijdens bepaalde tijden met hun apparate...

Is Safespot+ betalend bij een ONEup abonnement?

Hi, verleden jaar had ik een OneUp for 1 en daar zat safespot+ bij. Wegens verhuis had ik mijn abonnement verminderd naar telefoon alleen. Nu heb ik opnieuw dit abonnement en zie dat de safespot+...

Verbruik simkaarten niet raadpleegbaar

Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data  in een One abonnement niet meer raadplegen. Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding ...

Inloggen "mijn telenet" of "telenet tv" lukt niet

Sinds kort kan ik op "mijn telenet" enkel nog inloggen via Itsme. inloggen op mijn Android gsm lukt al helemaal niet. ik heb mijn paswoord al veranderd, heb daarvan ook een bevestigingsmail gekregen...

Re: Foutmelding 11870 - Streamen thuisnetwerk

Nog altijd geen oplossing gevonden????

Re: Verbruik in MyTelenet niet correct weergegeven.

ik wel. anderen weet ik niet🙄

Re: Verbruik in MyTelenet niet correct weergegeven.

Ik niet, anderen wel.

Re: Verbruik in MyTelenet niet correct weergegeven.

@Dirk1967  schreef: Nog iemand last van? Opgelost: Re: Foutief verbruik in de MyTelenet app - De Netweters  

Verbruik in MyTelenet niet correct weergegeven.

Sinds enkele weken blijft ons verbruik in de telenet app van de gezinsleden op 0 staan. Alleen de data sim kaart geeft een normaal verbruik aan. Wij hebben one up met 4 sim kaarten en 1 data sim. Ik ...