25.153
netweters
|
154.936
antwoorden
|
20.974
vragen
|
Maak je gebruik van de bèta-versie van de Telenet TV-app? Dan kan je terecht in deze groep op De Netweters met je feedback of problemen. Hou er wel rekening mee dat de meldingen die jullie mak...
Bij Telenet werken we continue aan het verbeteren van de Telenet TV-app, zowel de functionaliteiten als de in-app ervaring van onze klanten. In het verleden hebben we al eens een kleinschalige bèta-g...
Met de laatste update is de Telenet-app de basis voor technische ondersteuning geworden. Vanaf nu kan je als klant hier de status van het Telenet-netwerk op élk moment opvolgen! Werkt je internet nie...
Online radio is een op internet gebaseerde audiostreamingservice die via internet wordt verzonden met behulp van conventionele communicatiemethoden zoals e-mail, instant messaging en chatsystemen. He...
feature request: Nu de meeste nieuwe Android toestellen gebruik maken van een atypische schermresolutie, zoals 18:9 of zelfs 21:9, zou het handig zijn moest men de mogelijkheid hebbe...
Hi, verleden jaar had ik een OneUp for 1 en daar zat safespot+ bij. Wegens verhuis had ik mijn abonnement verminderd naar telefoon alleen. Nu heb ik opnieuw dit abonnement en zie dat de safespot+...
Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data in een One abonnement niet meer raadplegen. Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding ...
Als ik mijn mobiel verbruik opvraag krijg ik het onderstaande scherm. Een negatieve periode ('-879 dagen tot nieuwe periode'). Dat is toch wel heel origineel, maar wel volledig fout.
Sinds de laatste update van de app My Telenet slaag ik er niet meer in in te loggen. De app wil enkel met de gekende gegevens aanmelden, waarna Safari tilt slaat. (iPhone 15 pro) Ik krijg nie...
Ik wil mijn laptop (windows 11) terugzetten naar een gemaakt herstelpunt. Op het scherm verschijnt: 'uw windows-bestanden en -instellingen worden teruggezet. Een ogenblik geduld ... Het register he...
Sinds enkele weken blijft ons verbruik in de telenet app van de gezinsleden op 0 staan. Alleen de data sim kaart geeft een normaal verbruik aan. Wij hebben one up met 4 sim kaarten en 1 data sim. Ik ...
ik heb momenteel een OneUp abonnement. Ik zie dat safespot+ is inbegrepen. Ik zou dit willen gebruiken om voor mijn kinderen een profiel aan te maken zodat ze tijdens bepaalde tijden met hun apparate...
Hi, verleden jaar had ik een OneUp for 1 en daar zat safespot+ bij. Wegens verhuis had ik mijn abonnement verminderd naar telefoon alleen. Nu heb ik opnieuw dit abonnement en zie dat de safespot+...
Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data in een One abonnement niet meer raadplegen. Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding ...
Sinds kort kan ik op "mijn telenet" enkel nog inloggen via Itsme. inloggen op mijn Android gsm lukt al helemaal niet. ik heb mijn paswoord al veranderd, heb daarvan ook een bevestigingsmail gekregen...
Nog altijd geen oplossing gevonden????
ik wel. anderen weet ik niet🙄
Ik niet, anderen wel.
@Dirk1967 schreef: Nog iemand last van? Opgelost: Re: Foutief verbruik in de MyTelenet app - De Netweters
Sinds enkele weken blijft ons verbruik in de telenet app van de gezinsleden op 0 staan. Alleen de data sim kaart geeft een normaal verbruik aan. Wij hebben one up met 4 sim kaarten en 1 data sim. Ik ...