25.436
netweters
|
156.975
antwoorden
|
21.220
vragen
|
Maak je gebruik van de bèta-versie van de Telenet TV-app? Dan kan je terecht in deze groep op De Netweters met je feedback of problemen. Hou er wel rekening mee dat de meldingen die jullie mak...
Bij Telenet werken we continue aan het verbeteren van de Telenet TV-app, zowel de functionaliteiten als de in-app ervaring van onze klanten. In het verleden hebben we al eens een kleinschalige bèta-g...
Met de laatste update is de Telenet-app de basis voor technische ondersteuning geworden. Vanaf nu kan je als klant hier de status van het Telenet-netwerk op élk moment opvolgen! Werkt je internet nie...
Online radio is een op internet gebaseerde audiostreamingservice die via internet wordt verzonden met behulp van conventionele communicatiemethoden zoals e-mail, instant messaging en chatsystemen. He...
feature request: Nu de meeste nieuwe Android toestellen gebruik maken van een atypische schermresolutie, zoals 18:9 of zelfs 21:9, zou het handig zijn moest men de mogelijkheid hebbe...
Ik krijg volgende melding in mijn Telenet. “Je kreeg een uitnodiging om je login over te dragen naar een andere klant. Je login overdragen doe je door op de naam te klikken van de persoon die je heef...
nog iemand problemen?
Hi, verleden jaar had ik een OneUp for 1 en daar zat safespot+ bij. Wegens verhuis had ik mijn abonnement verminderd naar telefoon alleen. Nu heb ik opnieuw dit abonnement en zie dat de safespot+...
Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data in een One abonnement niet meer raadplegen. Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding ...
Als ik mijn mobiel verbruik opvraag krijg ik het onderstaande scherm. Een negatieve periode ('-879 dagen tot nieuwe periode'). Dat is toch wel heel origineel, maar wel volledig fout.
Ik krijg volgende melding in mijn Telenet. “Je kreeg een uitnodiging om je login over te dragen naar een andere klant. Je login overdragen doe je door op de naam te klikken van de persoon die je heef...
nog iemand problemen?
Hoi, ik ben een nieuwe Telenet klant die deze week de tv box installeerde (nog zo'n rechthoekige 2008 versie). Ik merkte dat de Disney+ heel slecht werkt (schokkerig in de menu's, optie 'verder kijke...
Beste, Ik was een bestaande klant bij telenet. Echter door een relatiebreuk ben ik verhuisd en mijn ex-partner heeft de diensten overgenomen. Ik heb nieuwe diensten besteld, maar het lukt mij...
Ik heb sinds kort mijn 2 Telenet wifi powerlines ( PG9073 en PG9072) vervangen door 2 TP link (WPA7617)powerlines . Voorheen had ik in mijn tuinhuis op ong 35m geen of nauwelijks wifi ontvangst...
@janne_man we hebben dit eens even intern bij onze collega's nagevraagd, we kunnen alvast bevestigen dat de uitleg over het ERP-systeem en Oracle niet van toepassing is. We kregen de info dat ...
Het is goed en het meest praktische hoe je het probleem van Telenet opgelost hebt. Deze melding had jij en al de anderen in hetzelfde geval, niet mogen krijgen. Dat is een ernstige fout van Telenet....
Ik heb dat hier ook voor. Ik had voor mijn schoonouders PlaySports stopgezet. Ze vroegen een e-mailadres voor de bevestiging. Vermits mijn schoonouders geen e-mail hebben, ha dik die van mij opge...
Mijn moeder is 96 jaar, heeft geen internet. Hoe in godsnaam kan ze dan deze aanvraag doen? Hele goeie vraag?? En ik kan ook niet op haar profiel. Ze heeft geen e-mail adres, alleen TV en Telefoon. ...
Spreek eens met je moeder. Het is niet omdat je dat verzoek krijgt, dat je het moet aanvaarden.