
Community Manager
Suzy
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
20-05-2025
08:41
|
Lid sinds: 16-03-2015
Datum laatste bezoek: 20-05-2025 08:41
Bio
Film & serie liefhebber | Bingewatcher | Love for animals | Crazy cat lady | Would love to travel the world | iOS user (iPhone 13 Pro/Apple Watch SE/iPad Pro/Macbook Pro)
Ranking
Community Manager
15-05-2025
09:55
@Liam004 schreef:
...
Geloof zeker nooit wat zogenaamde "Kraks" hier op Netweters je proberen wijsmaken. De "Kraks" zijn slinkse Telenet-verkopers. Ze proberen je een internetabonnement van Telenet aan te smeren.
...
@Liam004, we hebben jou al genoeg waarschuwingen gegeven, dus herhalen het nog één keer: als je niet tevreden bent met de aankomende veranderingen mag je dit steeds via een klacht doorgeven aan de klantendienst of aan de nodige instanties die daarvoor bevoegd zijn. Hier op De Netweters wekelijks over komen spammen is niet nodig en vooral niet aangenaam voor de andere leden. Als je je onze community gedragsregels niet kan respecteren, zijn we genoodzaakt om stappen te nemen.
We willen je ook vragen geen onwaarheden te delen op De Netweters. De Kraks zijn absoluut geen medewerkers of 'verkopers' van Telenet, ze zijn gewoon klant zoals jij.
... Meer weergeven
13-05-2025
15:32
6
Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie.
Is dat niet het geval? Herstart je TV-box dan eens via de knop achteraan (V1) of door hem even van de stroom te halen (V2 en IP). Mogelijks stond je TV-box niet in 'snelle start' en duurt het iets langer om de update binnen te halen.
Nieuwe features
Uitbreiding detail pagina
De onderkant van de detailpagina's is aangepast. Vanaf nu is de informatie die je te zien krijgt meer gestructureerd en beschik je over de mogelijkheid om snel te zoeken naar gerelateerde programma's (bv. met dezelfde acteurs).
Meer/persoonlijke A-spots in Home
In plaats van een statische A-spot in het Home-scherm, krijg je nu een selectie van maximaal 5 verschillende aanbiedingen. Je kan in het aanbod scrollen door middel van de pijltjes links/rechts, let wel dat je dan op de 'Kijken'-knop gepositioneerd moet zijn.
Nauwere bookmark integratie met de Streamz-app
Vanaf nu worden bookmarks in de Streamz-app (op de TV-box of op andere platformen) ook zichtbaar in je 'Verder kijken'-sectie op het Home-scherm. Je herkent ze daar aan het licht aangepaste Streamz-logo in de linkerbovenhoek.
Let op: deze feature wordt pas later geactiveerd.
Geïntegreerde metadata voor VTM GO Zoals reeds het geval voor sommige andere apps, kan nu ook de inhoud van de VTM GO-app opengezet worden voor zoekopdrachten, aanbevelingen en snelle start vanuit de detail-pagina. Dit is enkel beschikbaar voor Nederlandstalige beschrijvingen.
Let op: deze feature wordt pas later geactiveerd.
Opgeloste problemen
Disney+
een sterk verhoogd aantal crashes
problemen met doorlinken vanuit de detailpagina
HBO
app start niet op bij eerste poging, CS2400 foutmelding
Netflix
verhoogd aantal Netflix-crashes
Terugkijk-tv
problemen om met de RECHTS toets uit de terugkijk buffer te geraken
UI/profielen
ontbrekende GoedGezien-iconen
Gekende problemen
Zoals bij elke update vermeld, blijft Telenet werken aan oplossingen en verbeteringen op de TV-box. We geven jullie bij deze een overzicht van de grootst gekende problemen waaraan men werkt.
Amazon Prime
bookmarks werken niet in Verder Kijken
Disney+
app reageert te traag
taalverwarring bij deeplinking NL/FR
relatief veel CS2400-foutmeldingen
een stream onderbreken met de BACK toets resulteert in een zwart scherm
HBO MAX
lange video opstarttijd bij openen deeplink
lange duur om (in-app) 'verder kijken' swimlane te tekenen
programma kan niet opgestart worden vanuit de detailpagina
Streamz
bookmarks worden niet altijd gebruikt als je van provider wisselt
Andere apps
VRT MAX en GoPlay-app starten niet meer op (zwart scherm, witte streep)
Stabiliteit en performantie
scherm dat waarschuwt voor onvoldoende voeding [TV-box IP]
trage opbouw van het Home-scherm
detailpagina blokkeert, herstart nodig
TV-box hangt vast software upgrade
HDMI
geen HDMI-output meer na stoppen van Netflix
korte HDMI onderbrekingen
Stembesturing
stembesturing naar top menu navigatie-items werkt niet meer
Cloud Video Player
overdreven bandbreedte gebruik bij bepaalde DRM-problemen
DRM-problemen als gevolg van foute klok
Live tv
100:51-foutmeldingen na een app crash
Streaming
CS2312 foutmelding bij bekijken van recent opnieuw toegevoegde items
betalende VOD (video on demand) kan soms niet (gedeeltelijk) bekeken worden
zwarte thumbnails in ingevoegde reclame
logica om geabonneerde apps te gebruiken niet altijd correct
incorrecte kleuren/helderheid in 4K/HDR programma's
beste provider niet altijd correct tussen Apps en Streaming
CS2311-foutmelding bij het bekijken van Streamz+ programma's
Terugkijk-tv
vraag om terugkijk-tv te abonneren op een recent gewijzigd tv-programma
Opnames
thumbnails out of sync
snelle opeenvolging van opnames verwijderen mislukt
UI/profielen
Home-scherm toont de 'Verder kijken' sectie niet
'Verder kijken' verdwijnt als er opnames bestaan op kanalen die verwijderd zijn
optie 'toevoegen aan Kijklijst' ontbreekt voor een opname
incorrect label voor beschikbare talen
niet altijd de juiste detailpagina vanuit contextual menu (...-knop)
ontbrekende graphics in actie tegels
secties met gemengde inhoud (terugkijk-tv & Streaming) toont niet altijd een bron
'Verder kijken' incorrect na verwijderen van een item
live sports sectie toont soms niet-sport gerelateerde items
Merk je na de update nieuwe problemen of duikt een oud probleem plots opnieuw op? Geef het dan door via 015/66.66.66 of via WhatsApp.
... Meer weergeven
- Tags:
- 5.17
- software update
Labels:
- Labels:
-
TV-box
08-05-2025
16:34
4
Bedankt voor al jullie vragen en suggesties/ideeën/opmerkingen tot nu toe. We hebben deze vorige week tezamen doorgestuurd naar onze Play Sports collega's en hebben op verschillende vragen al een antwoord gekregen. We delen deze graag met jullie. 😉
@Kcquipor schreef:
- In de tekst zie ik “7 Play Sports kanalen” dus gaat Play Sports 8 weg of zijn er plannen voor rebranding van kanalen?
@Kcquipor Het Play Sports 8 kanaal blijft bestaan, maar is een 'gratis' kanaal dat beschikbaar is voor alle Telenet TV-klanten. De 7 kanalen waarover we spraken in het bericht zijn de 7 betalende kanalen met o.a. Premier League, Formule 1, tennis, golf, moto GP, etc. Maar kanaal 8 blijft dus wel na 1/12 bestaan. Er zijn geen verdere plannen voor een rebranding van de kanalen op dit moment.
@Kcquipor schreef:
- Heeft de app de mogelijkheid om virtuele kanalen bij te voegen bij extra matches? Zoals bij Champions League? Zoals Ziggo doet in hun Ziggo Sport Totaal app dat +30 virtuele kanalen extra kan bij hebben wanneer nodig. dit zou geweldig zijn om da zo'n matchen dan via Chromecast te casten!
@Kcquipor Dit is iets wat we momenteel aan het onderzoeken zijn!
@Kcquipor schreef:
- Wat met bitrate? Zal dit beteren als Play Sports van de coax gaat?
@Kcquipor @Hofkens De bitrate is iets dat zeker bekeken wordt door het Play Sports team van Telenet.
@Kcquipor schreef:
- Is dit een start voor een Play Sports 4K Kanaal?
@Kcquipor Zeker een goede vraag of suggestie. Wie weet! 😊
@Jari_Opsomer schreef:
Waarom kan er maar slechts 1 apparaat live kijken? Voor een huishouden met 2 TV's is dit super vervelend, ook gezien de prijs. Dit staat namelijk nergens in de voorwaarden of op de pagina als je bestelt. Ook als je live aan het kijken bent en het programma wilt herstarten zegt men dat de limiet bereikt is. Omdat de ene stream nog bezig is (de live-stream) vooraleer de Terugkijk TV-stream kan starten. Niet gebruiksvriendelijk. Kan dit in de voorwaarden gezet worden, of toch op z'n minst naar 2 apparaten veranderd worden? Merci!
@Jari_Opsomer Ondertussen is de FAQ aangepast en is de informatie ook toegevoegd op de website, dit was inderdaad niet duidelijk. Het aantal schermen via de Play Sports-app is beperkt tot 1 scherm of stream tegelijk. Heb je ook een Telenet TV-box? Dan kan je gelijktijdig op je TV-box (één of meerdere) als via de Play Sports- en Telenet TV-app kijken.
@Jari_Opsomer schreef:
In de 'Sports corner' staan alleen oude samenvattingen van jaren geleden.
@Jari_Opsomer Deze wordt weldra geüpdatet. Terechte feedback!
@Jari_Opsomer schreef:
Klein detail: De groene kleur in de logo's van de kanalen PS 1 t.e.m. 4 verschillen van PS Golf + 7-8, wat er echt raar uitziet.
@Jari_Opsomer Dit is nagekeken door onze Play Sports collega's, maar blijkbaar niet zichtbaar. Heeft dit misschien te maken met een instelling van jouw toestel? Deel gerust een screenshot en andere leden die hetzelfde zouden opmerken, laat het zeker weten.
@Jari_Opsomer schreef:
Het 'Wedstrijdschema' bevat enkel de 3 UEFA leagues, en bv. geen Eredivisie, Premier League of dergelijke. Het zou fantastisch zijn moest de Play Sports kalender geïntegreerd worden met het platform (apps & websites).
@Jari_Opsomer Ook terechte feedback! De collega's gaan het wedstrijdschema tijdelijk wegnemen. Tegen de start van het nieuwe seizoen komen hier nieuwe competities (Premier League, JPL etc.) bij, waardoor de functie veel meer nut heeft. Voorlopig zal hij dus weggehaald worden. En het is alleszins deel van de langetermijnvisie om de Play Sports kalander te integreren op de platformen.
@Hofkens schreef: Zoals aangegeven in de reactie zou het inderdaad goed zijn dat de app ook de livestreams van extra matchen mogelijk zal maken tijdens diverse voetbalcompetities zoals in Nederland gebeurd via Ziggo Sport. Een integratie van de app op de TV Box zou in dat geval ook een enorm pluspunt kunnen geven op drukke voetbalavonden. Mogelijks kan dit bij onderhandelingen voor nieuwe voetbalcontracten ook ingezet worden om alle matchen binnen bepaalde competities te kunnen aanbieden (zoals DAZN in België al alle wedstrijden via hun app aanbiedt van bijvoorbeeld de Ligue 1, Serie A, La Liga en de Bundesliga). Het zou goed zijn moest Telenet dit klaar kunnen krijgen voor de Premier League en de Eredivisie (waarvan zeker van de Eredivisie momenteel wekelijks maar een 2-tal matchen te bekijken zijn in plaats van alles).
@Hofkens dit is technisch erg complex, maar de Play Sports collega's kijken inderdaad naar zo'n oplossing.
Er blijven nog enkele vragen of opmerkingen onbeantwoord, maar daar komen we zeker nog op terug!
... Meer weergeven
08-05-2025
15:44
3
@patrick37 @kristofDW @sb @janne_man de collega's die benieuwd waren naar de inzichten en meningen van onze Netweters omtrent 'online veiligheid' gaan jullie antwoorden zeker meenemen in het onderzoek dat ze aan het houden zijn. Ze willen jullie bedanken dat jullie de tijd hebben genomen om de vragen zo uitvoerig te beantwoorden. Toppers! 👊
... Meer weergeven
05-05-2025
14:29
5
@Peter78 het gaat ons niet over dat je elkaar corrigeert of duidelijk maakt dat iemand zich vergist of niet over de juiste informatie beschikt. Er zijn weinig leden die dit persoonlijk zullen nemen en de meesten zullen net blij zijn dat ze opnieuw wat kennis rijker zijn geworden. Het gaat ons over de manier waarop je iemand corrigeert of aanspreekt. Er is nog altijd een groot verschil tussen het vriendelijk aanspreken van iemand over de foutieve informatie of het persoonlijk worden in je boodschap door een statuut (dat iemand terecht verdiend heeft) in vraag te stellen.
Je geeft aan dat je mijn reactie verwacht had, dan wist je dus eigenlijk al dat jouw manier van communiceren niet in goede aarde zou vallen. Dus we vragen je opnieuw om het beleefd en netjes te houden. Als je dat niet wil en je bent het niet akkoord met hoe De Netweters gemodereerd wordt, dan kan je altijd jouw Netweters-profiel afsluiten.
... Meer weergeven
05-05-2025
09:29
3
@Peter78 schreef:
@janne_man schreef:
Voor zover ik weet zijn de dvb-c signalen van Orange op totaal andere frequenties dan die van Telenet.
@janne_man ik denk het niet!!! 😉
Kijk maar eens naar deze link het volledige zenderaanbod van zowel Telenet als Orange. 😁
De enige zender die er dubbel op zit is ID 😉
@Moderator wie deelt hier eigenlijk die titels uit van KRAK en ERE-KRAK???
Wat zijn de voorwaarden omdat te krijgen? 🤔
Van een ERE-KRAK had ik toch zo geen onzin verwacht... 🙄
@Peter78 Kraks en Ere-Kraks hebben hun status op De Netweters meer dan verdiend! Zoals hier reeds gedeeld is, kan je zelf lezen hoe een Krak gekozen wordt en wanneer iemand het Ere-Krak statuut krijgt op onze community. Iemand persoonlijk viseren of aanvallen omwille van dit statuut lijkt me dan ook helemaal niet nodig. Niemand weet alles, we zijn hier nog altijd een community waarin we elkaar aanvullen en van elkaar kunnen bijleren. Dat is trouwens op iedereen van toepassing, niet enkel Kraks en Ere-Kraks. We willen dan ook vragen om het beschaafd te houden tegen elkaar, er is geen enkele reden om het persoonlijk te maken.
... Meer weergeven
29-04-2025
10:40
3
@Liam004 onnodig blijven herhalen wat je eerder hebt gezegd om een punt te maken is niet nodig en wordt ook niet geaccepteerd op onze community, het staat zelfs gelijk aan 'spammen'. Zodra onze leden hier hinder van ondervinden, wat ondertussen gebleken is aan de verschillende meldingen die we hebben ontvangen en de reacties in dit onderwerp, zijn we genoodzaakt in te grijpen.
We willen je graag nog één keer een waarschuwing geven, stop met het herhalen van dezelfde boodschap. De Netweters is niet jouw persoonlijke klaagmuur, maar een constructieve community waarop klanten samenkomen om onderwerpen bespreekbaar te maken, informatie te delen en vooral elkaar te helpen. Ook meningen mogen hier gedeeld worden, want we doen niet aan censuur, maar je doet dit wel steeds met respect voor elkaar en de regels van De Netweters. Indien je je hier niet aan kan houden, zijn we genoodzaakt jouw account tijdelijk te bannen.
Heb je een klacht over jouw ervaring met Telenet, kan je dit altijd persoonlijk melden aan Telenet zelf. Je vindt meer informatie op deze Telenet-pagina.
... Meer weergeven
28-04-2025
16:49
1
@Master-Magic schreef:
@Suzy denk een belangrijke vraag voor veel sport liefhebbers, wordt dit abonnement ook beschikbaar voor niet telenet klanten dat de sport willen bekijken net zoals ze nu de DAZN abbo kunnen aankopen als sport optie??
@Master-Magic, daar hebben we geen informatie over. Op dit moment heb je minstens één product bij Telenet nodig om van Play Sports te kunnen genieten. Maar als dit ooit zou veranderen, zal je daar zeker wel een communicatie over zien verschijnen. 😉
... Meer weergeven
28-04-2025
16:18
1
@Liam004 jouw standpunt ten opzichte van deze verandering is ondertussen erg duidelijk. Er zijn hier ook al verschillende leden geweest die je dit hebben proberen duidelijk maken. Dezelfde boodschap blijven herhalen heeft weinig toegevoegde meerwaarde. We willen dit onderwerp graag open houden voor eventuele aanvullende vragen of opmerkingen van andere leden over het verdwijnen van Play Sports op de Digicorder/Digibox.
Daarnaast kan je hier het goede nieuws lezen dat er vanaf vandaag effectief een oplossing is voor klanten die bijvoorbeeld geen internet bij Telenet hebben. Hopelijk kan dit voor jou ook een oplossing zijn.
@Hofkens schreef:
@Christophe82 schreef:
En wat met de vorige generatie tv boxen (met coax). Zullen dan ook ingewisseld moeten worden?
Zal er bij tv kijken via IP trouwens dezelfde delay tov coax zijn als bij tv kijken via een app of browser of heeft dat er niets mee te maken?
Aangezien Telenet zelf communiceert "TV Box (IP)" zullen alle versies van de TV Box (v1, v2 en IP) blijven werken volgens dat ik hieruit kan opmaken. Ik denk persoonlijk (en dit is duidelijk een persoonlijke bedenking en bij mijn weten nog nergens bevestigd) dat de kanalen die je nu kan vinden op nummer 200 en verder volledig verdwijnen en zal je Play Sports moeten bekijken via een speciale app die ze op de TV Box gaan uitbrengen (via het tv-menu zoals je nu ook al Netflix, Disney+, HBO Max, DAZN, vtm GO, vrt max, ...) waar je alle kanalen dan bekijken. Maar dat zal dus aan Telenet zijn om tegen die tijd de correcte info te verspreiden. Ben ook wel eens benieuwd of Play Sports 8 (het kanaal dat dit seizoen gratis live veldrijden heeft uitgezonden voor iedereen) ook getroffen wordt door deze aanpassingen. Anders zou het betekenen dat er nog wel veel meer mensen die geen abonnement op Play Sports hebben een gedwongen overstap zullen moeten maken naar de TV Box.
@Hofkens ook hier even op inpikken. Wij kunnen bevestigen dat de Play Sports zenders op de Telenet TV-box en TV-box IP blijven bestaan als zenders. Ze worden dus niet vervangen door een Play Sports-app op de TV-box.
En jouw vraag over Play Sports 8 kunnen we ook beantwoorden. Dit kanaal zal vanaf december inderdaad ook impact ondervinden, Play Sports 8 gaat namelijk op zwart. Maar je kan natuurlijk gratis swappen naar een Telenet TV-box als klant.
@WG94 schreef:
@Christophe82 schreef:
En wat met de vorige generatie tv boxen (met coax). Zullen dan ook ingewisseld moeten worden?
Deze toestellen ondersteunen IPTV kanalen, dus die zouden gewoon moeten blijven werken.
@WG94 @Christophe82 dit kunnen we bevestigen. Klanten met een TV-box v1 of TV-box v2 zullen nog steeds Play Sports kunnen bekijken via hun decoder, deze ondersteunen ook IPTV.
... Meer weergeven
28-04-2025
09:35
3
Play Sports vanaf vandaag beschikbaar voor alle Telenet-klanten en dit via een nieuwe Play Sports-app!
Het sportpakket van Telenet was tot op heden uitsluitend beschikbaar voor tv-abonnees. Dat is nu verleden tijd. Alle Telenet-klanten (behalve Prepaid-klanten) zitten nu bij Play Sports op de eerste rij voor onder meer de ontknoping van de Premier League, de spannende F1-zomer en de terugronde van de play-offs in de Jupiler Pro League.
Eerder dit jaar introduceerde Telenet een nieuwe entertainmentomgeving in MyTelenet. Daarmee kunnen alle Telenet-klanten hun streamingdiensten Streamz, Netflix, Disney+ en de Netflix & Streamz combo's aankopen en beheren. Vanaf vandaag (28 april) maakt ook Play Sports deel uit van dat unieke aanbod en kunnen Telenet-klanten zónder digitale tv-lijn voor het eerst naar Play Sports kijken. Ook betalen Play Sports-klanten vanaf vandaag 24,99 euro/maand voor hun abonnement. Telenet vereenvoudigd en stapt dus af van het prijspunt gebaseerd op het aantal diensten van de klant.
Een gloednieuwe Play Sports-app en website!
Nieuwe Play Sports-klanten met een mobiel- en/of internetabonnement bij Telenet, zonder digitale tv-lijn, kunnen meteen gebruik maken van de nieuwe app en website.
Bestaande Play Sports-klanten kunnen ten laatste vanaf 28 mei kijken via de nieuwe app en website. Waarom niet onmiddellijk? Nu Play Sports beschikbaar wordt voor niet-DTV-klanten, trekken we Play Sports los van de DTV-lijn. Hiervoor moet Telenet bij alle bestaande Play Sports-klanten een technische aanpassing doen in het systeem en dit gebeurt in fases tussen 28 april en 27 mei. Elke Play Sports-klant waar de aanpassing in orde is, krijgt een persoonlijke communicatie. Zo weet iedereen vanaf wanneer ze naast hun huidige mogelijkheden om Play Sports te kijken ook gebruik kunnen maken van de gloednieuwe Play Sports-app en website. In tussentijd kunnen ze uiteraard hun favoriete sportcontent nog steeds bekijken via de Play Sports-kanalen op de decoder of via de Telenet TV-app.
De Play Sports-app, da's het volledige Play Sports-aanbod en meer.
Je hebt toegang tot alle live sport via 7 Play Sports-zenders (+ 6 DAZN-kanalen)
In de Sports corner heb je toegang tot video on demand content zoals highlights, podcasts en magazines.
Je beheert jouw profiel op je gepersonaliseerde omgeving.
Dankzij het wedstrijdschema weet je precies wat je niet mag missen.
De Play Sports-app is beschikbaar via:
Alle iOS- en Android-toestellen
Apple TV / Apple AirPlay
Google TV
Chromecast
De webbrowser van je pc of laptop via https://tv.playsports.be
Wat vind jij van de nieuwe Play Sports-app?
Nu zijn we benieuwd om te horen wat jullie vinden van de nieuwe Play Sports-app en website. Vind je hem makkelijk in gebruik, mooi van design, overzichtelijk, .. of zijn er toch bepaalde aspecten die je graag anders zou zien of functionaliteiten die je mist?
Vertel het ons hieronder zodra je de nieuwe app kan gebruiken. Al jullie feedback is welkom!
Het is uiteraard niet mogelijk om alle wensen in te vullen, maar laat dit je niet tegenhouden. Ben je het bijvoorbeeld eens met iets dat iemand anders al heeft gezegd? Laat ook dat even weten, zo zien we beter welke onderdelen het meest positief onthaald worden en waar er misschien nog een verbetering nodig is.
Veel Play Sports-plezier!
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Telenet
22-04-2025
09:51
5
Telenet startte 17/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.17 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 24/04.
Technische informatie
Android: Android 6 of hoger vereist
Android TV: Android 10 of hoger vereist
iPhone/iPad: iOS 12.1 of hoger vereist
Apple TV: tvOS 13.0 of hoger vereist
Web: laatste browserversie vereist
Nieuwe features
Content bescherming voor terugkijk-tv en opnames
Verbeterde content beschermingsmaatregelen voor terugkijk-tv en opnames. Gebruikers op bepaalde apparaten kunnen beperkingen in streamingkwaliteit ervaren als hun apparaat niet aan de beveiligingseisen voldoet. Echter, streaming blijft altijd beschikbaar in een lagere kwaliteit. Deze maatregelen gelden alleen voor specifieke content op verzoek van de contentaanbieder.
Opgeloste problemen
Deze problemen werden vastgesteld in eerdere versies en hadden mogelijk gevolgen voor klanten, ze zijn nu verholpen. We geven jullie een overzicht:
Op Android werkte de tv-gids soms niet wanneer een live-tv kanaal via de 'remote control'-functie overgenomen was van de TV-box.
Soms werden er foutief kijklimieten getoond wanneer je keek via Chromecast of Picture-In-Picture.
Ondertitels tijdens live sport events werden verbeterd.
Wanneer de TV-box met de TV-app verbonden was, via de 'remote control'-functie, werden sommige programma-updates niet altijd getoond in de app.
Soms kwam er een foutmelding op de Chromecast net nadat je een film gehuurd had via de app.
Gekende problemen
Er zijn in deze release geen nieuwe problemen bijgekomen.
Merk je na de update nieuwe problemen of duikt een oud probleem plots opnieuw op? Geef het dan door via 015/66.66.66 of via WhatsApp.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
TV-app
17-04-2025
13:23
1
Onze collega's zijn bezig met een onderzoek naar online veiligheid 🔐. Graag horen ze ook de mening van jullie, onze Netweters. Via dit onderwerp willen we eerst eens peilen naar algemene zaken, in een volgende post zullen we wat meer Telenet specifieke vragen stellen.
Wat we graag van jullie willen weten 🔎
Waar denk je aan als we het hebben over online beveiliging?
Hoe belangrijk is online beveiliging voor jou?
Wat zijn typische zaken waarvoor je online beveiliging zou gebruiken?
Wat verwacht je dat online beveiliging oplost?
Ken je software (gratis en betalend) die hierin uitblinkt?
Welke software gebruik jij?
Waar blinkt die dan in uit?
Welke informatie verwacht je terug te krijgen van je online beveiliging?
Het zou fijn zijn als jullie op deze vragen wat antwoorden en meningen kunnen geven. Zo kunnen we beter begrijpen wat voor jullie het allerbelangrijkste is als het gaat over online veiligheid en hoe jullie ernaar kijken.
Bedankt alvast! 🙏
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
antivirus
17-04-2025
10:12
1
@Master-Magic @luc55 Ondertussen hebben we de bevestiging gehad dat je als klant in je TV-abonnement betaalt voor toegang tot het zenderaanbod, niet voor toegang tot de technologie. Eigenlijk dekt de naam 'TV-abonnement' de lading beter dan 'kabelabonnement'. Zonder dit abonnement heb je geen content op je TV-box IP.
@flip1953 zijn uitleg hierboven kwam dus grotendeels op hetzelfde neer. 😉
... Meer weergeven
16-04-2025
16:38
4
@Peter78 @Master-Magic @janne_man @luc55 allemaal erg interessante meningen in deze laatste posts, maar wel erg off-topic (benoemenden jullie zelf ook al). Laten we daarom het gesprek over de welvarendheid in Vlaanderen/België, de inkomstengemiddelden die daarmee gepaard, het vervangen van oude Telenet-modems of de beeldkwaliteit van het compacte signaal even laten voor wat ze zijn en het in deze thread houden over Play Sports en het niet meer beschikbaar zijn op de Digibox en Digicorder. 😉
... Meer weergeven
14-04-2025
11:21
1
@Simmartie zou je anders eens een schets kunnen maken van de verschillende verdiepingen en hoe je modem en je pods hierop geïnstalleerd zijn? Dat zou visueel voor wat duidelijkheid kunnen zorgen, zodat anderen je mogelijks nog beter kunnen helpen. Het is ook handig om te weten of de kamers boven elkaar liggen of schuin t.o.v. elkaar bijvoorbeeld.
Zoals reeds gezegd zou de eerste pod al voor problemen kunnen zorgen, als deze geen sterk genoeg signaal doorkrijgt. Dus zeker de locatie van je modem en de eerste pod zijn cruciaal om te weten en om goed te krijgen. Maar een volledige schets geeft natuurlijk een beter beeld.
Je hebt al meerdere techniekers over de vloer gehad, idealiter had dit al tot een oplossing moeten leiden. Maar het kan zijn dat het signaal effectief niet door het plafond geraakt en dan kan het zijn dat Plume mogelijks niet de beste keuze is voor jouw woning, moca kan dan een oplossing zijn.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten die Suzy geliked heeft
Berichten die {login} geliked heeft
Onderwerp | Likes | Auteur | Laatste bericht |
---|---|---|---|
1 | |||
1 | |||
1 | |||
1 | |||
1 | |||
1 | |||
1 | |||
1 | |||
1 |
door
luc55
| ||
2 |
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
6 | 13-05-2025 15:32 | |
4 | 08-05-2025 16:34 | |
3 | 08-05-2025 15:44 | |
5 | 05-05-2025 14:29 | |
3 | 05-05-2025 09:29 | |
3 | 29-04-2025 10:40 | |
1 | 28-04-2025 16:18 | |
1 | 28-04-2025 16:49 | |
3 | 28-04-2025 09:35 | |
1 | 17-04-2025 13:23 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
297 | 18-03-2025 13:47 | |
287 | 10-03-2025 12:59 | |
447 | 04-03-2025 12:09 | |
807 | 17-02-2025 09:00 | |
452 | 13-02-2025 15:56 |