Telenet startte 03/12 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.14 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar op 12/12.
Technische informatie
Android: Android 6 of hoger vereist
Android TV: Android 10 of hoger vereist
iPhone/iPad: iOS 12.1 of hoger vereist
Apple TV: tvOS 13.0 of hoger vereist
Web: laatste browserversie vereist
Nieuwe features
Personalisatie
Er werden een aantal aanpassingen gedaan aan de 'Verder kijken' functionaliteit, om ervoor te zorgen dat je als klant de juiste (volgende) aflevering te zien krijgt.
de criteria die bepalen of iets 'volledig bekeken' is zijn opnieuw gedefinieerd (minder dan 5% of 5 minuten)
automatisch starten van de volgende aflevering
het gedrag van de lijst met 'Verder kijken' items is bijgewerkt
Cloud opnames
In de achtergrond kunnen opnames opnieuw worden ingepland wanneer de tv-gids wijzigt of opnames mislukken. Vanaf deze release is er een nieuw (verbetererd) beheer voor het opnieuw inboeken:
verbeterde afhandeling van verwijderde/opnieuw ingeplande events
slim systeem voor het opnieuw inboeken van mislukte opnames
verbeterde afhandeling van aflevering nummering
implementatie van een herstelsysteem voor mislukte opnames
GoPlay integratie
Content van de Play Media kanalen die ook in de GoPlay-app afgespeeld kan worden, kunnen nu worden gevonden via de Telenet TV-app. Deze inhoud kan worden gebruikt en geraadpleegd doorheen de hele UI.
integratie in de persoonlijke secties via het Home-scherm
ondersteuning voor de kijklijst/mijn lijst
vindbaar via en met de zoekfunctie
ondersteuning voor Vlaamse taal
integratie van de content metadata
HBO Max integratie
Content van de HBO Max-app kan nu ook teruggevonden worden in de Telenet TV-app. Deze inhoud kan worden gebruikt en geraadpleegd doorheen de hele UI.
integratie in de persoonlijke secties via het Home-scherm
ondersteuning voor de kijklijst/mijn lijst
vindbaar via en met de zoekfunctie
ondersteuning voor Vlaamse taal
integratie van de content metadata
Opgeloste problemen
Deze problemen werden vastgesteld in eerdere versies en hadden mogelijk gevolgen voor klanten, ze zijn nu verholpen. We geven jullie een overzicht
Sommige opnames van Play Media/DPG gaven een foutmelding wanneer geprobeerd werd ze te bekijken in een browser, dit probleem zou nu opgelost moeten zijn.
AirPlay op Samsung tv's en LG tv's is weer beschikbaar
Sommige gebruikers meldden problemen tijdens het streamen op iOS 18, dit zou nu verholpen moeten zijn.
Advertenties na picture-in-picture kan niet meer worden overgeslagen.
In sommige gevallen was het optiemenu (opties voor taal, opnames, ...) niet hetzelfde wanneer aangesloten op een Chromecast, dit is verholpen.
Er zijn enkele wijzigingen aangebracht aan de ondertitels van live events.
Merk je na de update nieuwe problemen of duikt een oud probleem plots opnieuw op? Geef het dan door via 015/66.66.66 of via Facebook, Twitter of WhatsApp.
... Meer weergeven