|
26.802
netweters
|
166.619
antwoorden
|
|
22.344
vragen
|
Vooreerst: bedankt helpdesk om het nodige te doen opdat de tv-gids voor alle zenders werd ingevuld vanaf 27-8-26.
Klein probleempje bij BBC Belgium: tv-gids vanaf 6 uur op dinsdag 1-9-2026 is niet correct.
Kun je herkennen aan het feit dat er geen vermelding is van seizoen en afleveringsnummer. Ook gaat het om oude programma's die maanden geleden verschenen.
Dat euvel deed zich enkele weken ook voor waardoor de eerste twee afleveringen van seizoen 2 van Marie Antoinette de mist ingingen. Gelukkig werden die enkele weken later herhaald.
Als de programmatie verkeerd blijft verschijnen, contacteer ik opnieuw de helpdesk.
Ik zal het nogmaals zeggen, zet dit onder TV-gids meldingen.
Ik heb het nogmaals voor jou verplaatst
Ingevuld maar...
Gids is dan ingevuld maar op BBC België weer foute info. Als ze het niet weten zetten ze Smother en Silent Wirness is zonder seizoen onder "specials'
TLC ook maar ingevuld t/m 31/8
Ging dit ook juist melden, is een wederkerend probleem bij BBC-Belgium bij de maandwisseling, Ik denk dat het probleem ligt bij de Belgie-Nederland connectie tijdens het doorsturen van de gids. Zou wel eens mogen opgelost worden.
Niet enkel u nam contact met de klantendienst. Dit forum is een echte meerwaarde.
Nu nog de BBC Belgium tv gids in orde brengen, want nieuwe reeksen worden plots vervangen door oude "specials" zonder seizoen om de gaten op te vullen.
Heb hen dat gemeld maar lijkt weer iets van lange adem te worden.
Beste, wanneer wordt dit opgelost, want vanaf 1 september klopt de programmagids van bbc belgium niet
Er zal iemand op verlof zijn
Je kan het doorgeven aan Bbc
https://www.bbcbenelux.com/contact?country=BE
Zet er duidelijk bij dat alleen Telenet de verkeerde lijst krijgt voor de epg
De 2 andere aanbieders krijgen wel de juiste tv gids door voor de epg
Ik heb het verstuurd naar bbc , wat een ellende elke keer , je zou toch denken dat ze bij telenet dit ook moeten opmerken.
Volgend antwoord mocht ik ontvnagen van de BBC Belgium
"""
Bedankt voor je bericht aan BBC Studios.
We zijn op de hoogte van de lopende problemen met de precisie van sommige tv gidsen. We werken momenteel met de teams van de programmering en onze distributiepartners aan een oplossing en willen onze excuses aanbieden voor eventuele frustratie die hierdoor is ontstaan.
In de tussentijd kun je de tv-programmering van BBC Belgium bekijken via de online tv-gids.
@Breka @Alepou @mm67 @kurtgr onze collega's hebben het met de tv-gids leverancier nagekeken en de fouten op 1 september zouden opgelost moeten zijn. Ze hebben de huidige tv-gids van BBC Belgium bij Telenet vergeleken met die van de BBC Belgium-website, specifiek voor 1 september, en die lijkt te kloppen.
Staan er nog altijd fouten in de tv-gids van BBC Belgium? Laat dan even exact weten wat door volgende info met ons te delen:
Dan geven we dit nogmaals door aan onze interne collega's.