37419
netweters
|
13761
gesprekken
|
13947
vragen
|
Wij hebben sinds een jaartje deze minimodem. Sinds een goede week gooit hij onze toestellen (gsm en tablet) er soms uit. Dus geen Wi-Fi meer. Dus we dachten om de router naar fabrieksinstellingen te ...
Beste Slimme Pakjesboxers 😎 Tot nu toe was dit een gesloten groep op De Netweters, enkel toegankelijk voor klanten die een Pakjesbox hebben aangeschaft. We krijgen echter veel (aan...
Hallo iedereen, Even een leuk ideetje voor het weekend! Je kan de box op ophangen! Dit geeft een heel mooi effect en is beter voor de rug van de koerier 😉
Hallo iedereen, Het is mogelijk om de Pakjesbox te bedienen vanop meerdere toestellen (zonder Premium Account). Je dient hiervoor de volgende stappen te doorlopen: Doe de setup (a...
Ik heb thuis een domotica systeem van Loxone, ingesteld op een vast IP adres 192.168.0.150 en poort 5566 geforward. Dit is nodig om buiten mijn thuisnetwerk mijn domotica te kunnen bedienen. Dit ...
Gisterenavond een half uur zonder internet gezeten. Op zich niet zo erg. Maar het resultaat is minder. Zowel in piek- als daluren heb ik maar 350 Mbps meer waar mijn abo spreekt van 1 Gbps (one+ for ...
Wij hebben een vast internet abonnement van 150gb per maand. Als wij hierover gaan op het einde van de maand kunnen we verdersurfen aan een downloadsnelheid van 1mbps tot de vernieuwing in het begin ...
Ik heb onlangs een Philips hue bridge gekocht en ik steek deze in de stroom en in mijn router. De drie kleine lichtjes gaan na een tijdje allemaal branden maar het licht bij de grote knop brand nooit...
Sedert het ingebruik nemen van mijn nieuwe gsm lukt het niet meer om mails te verzenden via de g-mail app die ik gebruik om mijn telenet-mails te lezen. Ik gebruikte dezelfde instelling...
Ik heb thuis een domotica systeem van Loxone, ingesteld op een vast IP adres 192.168.0.150 en poort 5566 geforward. Dit is nodig om buiten mijn thuisnetwerk mijn domotica te kunnen bedienen. Dit ...
Zowel in de Outlook App op mijn smartphone, als via de webmail op mijn PC kan ik geen mails meer verzenden. (ik ontvang wel alle mail) Ik krijg daarbij steeds deze melding : 'er is een netwerkservi...
Hallo, Origineel probleem is dat ik mijn smartphone niet meer kan verbinden met de thermostaat (sinds enkele weken; daarvoor geen probleem). Gek genoeg kan thermostaat wel aan de wifi verbinden e...
Gisterenavond een half uur zonder internet gezeten. Op zich niet zo erg. Maar het resultaat is minder. Zowel in piek- als daluren heb ik maar 350 Mbps meer waar mijn abo spreekt van 1 Gbps (one+ for ...
Beste, ik heb een CH8568LG staan. Deze herstart zich meermaals per dag en dit komt volgens mij als er veel wireless clients aanhangen. In totaal heb ik ongeveer 35 connecties waarvan er 4 ...
Dit volg ik. Op basis van de uitleg van Igvfer dacht ik begrepen te hebben dat ik aan portforwarding moet doen om mijn nas rechtstreeks van buiten mijn netwerk aan te spreken. Alleen is...
Je hoeft de poorten helemaal niet te veranderen. De bedoeling van een andere poort is om minder opvallend te zijn. Mensen met minder goede bedoelingen weten immers welke poorten en welke protocollen ...
Stel dat ik in de Qnap de system poort 8080 vervang door 8111 en de 443 poort door 428 wat moet ik dan 428 precies invullen bij portforwarding? begin extern 8111 eindpoort extern ? beginp...
Al sedert half december krijgt m'n vader deze pagina te zien, na de vernieuwde interface. Al meerdere malen gebeld met Telenet. De ene supervisor schakelt me door met de andere supervisor. Bus...
Ik heb precies hetzelfde probleem sinds een week. Het Wifi signaal is sterk en ik gebruik ook nog een tweede router met een aparte ssid. Wat ik regelmatig zie is dat er een boodschap is "no internet ...