Ik zit in dezelfde situatie. De disconnects zijn begonnen sinds enkele maanden, nadat ik mijn vorige model heb vervangen door de CH8568LG wireless modem, na overschakelen op ONEup. Ik gebruik de 4 ethernet uitgangen voor mijn TV, NAS, Laptop & PS4. PS4 verliest de verbinding telkens van zodra de online game sessie is geladen. Conference calls (MS Teams) vallen de hele tijd uit. Mijn browser wil ook geen nieuwe pagina's meer laden (zelfs als de verbinding hersteld is?). Daarom moet ik alle tabs sluiten & de browser herstarten. Om maar te zeggen: absoluut niet werkbaar op deze manier! Dit na 20+ jaar bij Telenet en frequent gamen - nog nooit meegemaakt, dus het valt meteen op dat dit aan de nieuwe modem ligt... Ik ben het toestel zelfs al gaan wisselen in het Telenet Center, in de hoop dat ik een gebrekkige unit had ontvangen. Maar opnieuw dezelfde problemen. Het enige wat helpt is de modem herstarten (schakelaar OFF & uit het stopcontact trekken - na 30 sec weer inschakelen). Vervolgens kan ik enkele uren zonder onderbreking gamen, werken etc... Maar dit moet ik meermaals per dag doen. 's Ochtends is het weer om zeep, net als 's avonds als ik terug kom van het werk. Ben benieuwd of iemand met een duurzame oplossing kan komen, want anders downgrade ik gewoon terug (kom van Whoppa). Die +100Mbps die ik nu haal is zo'n gedoe echt niet waard...
... Meer weergeven