@StefaanH , @janne_man Mijn excuses om niet direct te reageren, was een tijdje offline en heb niet altijd de windows pc met de problemen bij de hand. Alvast bedankt voor jullie input. Ik heb ondertussen de printer uit de instellingen verwijderd. Het stond nochtans niet op "direct" (via bluetooth) maar maakte wel gebruik van WSD, nu ben ik niet zeker of het hier iets mee te maken zou hebben want WSD is eigenlijk wel TCP/IP. Ik heb de printer deze keer geïnstalleerd met de HP smart app, geen idee of dit een verschil maakt tov het installeren via de printer instellingen van windows. Het print nu vanaf ieder hoekje van het huis. Nu hopen dat het zo blijft. Dus de oplossing : 1. Verwijder printer uit windows 2. Herstart printer 3. Installeer HP smart app (indien nog niet gedaan) 4. Zorg ervoor dat inlogt op de HP smart app en je printer online heb staan 5. Gebruik de HP smart app (print document) om je printer toe te voegen bij je windows printers. 5 bis. Indien de HP smart app de printer niet kan installeren, moet je dit via de standaard 'add printer' wizard van windows doen. Kies geen printer met 'Direct' in de naam. 6. Herstart windows pc (Het blijft microsoft) 7. Open altijd de HP smart app en check of je printer online is, voor je begint met afprinten. Bedankt voor jullie input. Tom.
... Meer weergeven