Ik heb hetzelfde probleem, en ondertussen ook bewijs dat mails die ik moet hebben, worden tegengehouden en nooit aankomen. Ik wil inloggen op m'n Samsonite account, maar ik weet m'n wachtwoord niet meer, dus ik laat zo'n wachtwoordherstelmail sturen, en die komt dus gewoon niet aan, niet in de inbox, maar ook niet in de spam. Nu kan ik dus niet meer in mijn account. Mails van mijn boekhouder kwamen ook al sinds begin januari in de spam, ik weet niet of ik ze nu nog aankrijg of dat ze geen meer gestuurd hebben, maar dit begint echt de spuigaten uit te lopen. Er werden al maanden mails naar de spam gestuurd die daar absoluut niet thuishoorden, zelfs nadat ik ettelijke regels had ingesteld en de adressen aan mijn contactpersonen had toegevoegd, en af en toe zelfs mails die gewoon helemaal niet aankwamen, waar ik pas laat achter ben gekomen, waardoor ik grote opdrachten ben misgelopen, en nu is er gewoon helemaal geen manier meer om aan mijn mails te komen, en ik gebruik mijn Telenet-adres voor alle belangrijke zaken en voor mijn bedrijf, dit is echt niet oké.
... Meer weergeven