Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Problemen met opnames op TV-box van BBC en Play 4

Opname BBC van gisteren is er maar kan niet bekeken worden, enkel 'OPNAME WISSEN'. 

Opname op Play 4 : Sports Late Night, was gewoon niet mogelijk. 

Dit laatste programma is in herhaling ook niet beschikbaar, het staat er wel, maar als ik het afspeel zie ik een stokoude aflevering van een spelletjes show. Ben ik alleen? 

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Storingen allerhande TV Box

0 Likes
5 reacties
Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 111
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Problemen met opnames op TV-box van BBC en Play 4

 

Sports Late Night van gisteravond was m.i. geen TVbox-probleem. Met de rechtstreekse uitzending begon het fout te lopen na de reclame. Er kwam toen een melding op het scherm "even geduld" maar op twee keer 10 seconden "vervroren" beeld van  de wedstrijd Brugge-Sint-Truiden na was er niets meer te zien. Leek dus eerder een panne bij VT4.

Ex-Netweter
 

Problemen met opnames op TV-box van BBC en Play 4

@Stadhuis2 VT4??? 😂🤣😂🤣 Play4 ja 😉

Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 111
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Problemen met opnames op TV-box van BBC en Play 4

Zoals U wil. TV-landschap is al even erg als de politiek : oude wijn in nieuwe vaten. Je begreep wellicht wat ik bedoelde.🤗

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Problemen met opnames op TV-box van BBC en Play 4

Er zijn inderdaad weer storingen, één opname bij mij was een stilstaand vaag beeld gedurende de 50 minuten... Zonder dat ik iets gedaan had werd die opname twee dagen later terug opgenomen bij de herhaling en geen stilstaand beeld . Netjes

0 Likes
Ex-Netweter
 

Problemen met opnames op TV-box van BBC en Play 4

@Ex-Netweter 

Wanneer je enkel de keuze "Opname wissen" hebt de opname NIET WISSEN!

In de meeste gevallen kan je deze opname later gewoon afspelen.

Dit kan tot een paar dagen uren.