Beantwoorden
joey56
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Verander-je-wachtwoord-dag Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mauve seizoen 6 aflevering 2 staat niet goed online

Hallo Netweters

De aflevering 2 van seizoen 6 van Mauve is slecht online gezet want ze is maar 25 seconden lang, terwijl alle andere rond de 25 minuten zijn. Iemand een idee hoe dit kan worden opgelost? Of ligt dit aan mij?

 

Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: Mauve seizoen 6

3 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mauve seizoen 6 aflevering 2 staat niet goed online

Dat zal eerder aan een foutje bij Telenet liggen.

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 537
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Mauve seizoen 6 aflevering 2 staat niet goed online


@joey56  schreef:

Hallo Netweters

De aflevering 2 van seizoen 6 van Mauve is slecht online gezet want ze is maar 25 seconden lang, terwijl alle andere rond de 25 minuten zijn. Iemand een idee hoe dit kan worden opgelost? Of ligt dit aan mij?

 

Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: Mauve seizoen 6


@joey56 Sorry voor de late reactie. We merken inderdaad op dat de aflevering er niet volledig opstaat. We hebben het doorgegeven zodat dit opgelost kan worden.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 537
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Mauve seizoen 6 aflevering 2 staat niet goed online

Ik wou hier nog even op terugkomen. Ondertussen staat aflevering 2 volledig beschikbaar. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.