41227
netweters
|
17789
gesprekken
|
19217
vragen
|
Wij hebben sinds enkele weken een nieuwe TV, TCL55C645. Wij hebben nog oude digiboxen/digicorders.
Alles heeft gewerkt een 2 tal weken : we konden TV kijken via de digibox en we konden oa Netflix kijken via de Google TV.
Sinds gisteren hebben we ineens geen geluid meer als we kijken via de digibox. Geluid via de Google TV (apps, Netflix, ...) is er wel.
We hebben al vanalles geprobeerd (kabels gewijzigd, HDMI poort veranderd, ...) Telenet klantendienst kan ons niet helpen, Telenet winkel, ...
Betrokken digibox/corder werkt wel op andere TV. Ons inziens ligt het dus duidelijk aan de instelling van de nieuwe TCL tv. Cfr zoekwerk op dit portaal lezen we dat we de instellingen van de HDMI poort moeten aanpassen (nl UHD uitzetten) ?! We willen deze oplossing proberen maar we vinden niet waar we bij deze TCL TV de aanpassing moeten/kunnen doen. Iemand ?
Of wat is de juiste oplossing ? Kan een upgrade naar de nieuwe TV box een oplossing zijn ?
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: geen geluid (wel beeld) TCL55C645 (promo telenet dec'23
Vervang de hdmi kabel
En start de de tv terug op uit fabrieksinstellingen
Boxen wisselen gaat niets doen
Ik hoop dat je de doos nog heb wand anders moet hij misschien opgestuurd worden
https://www.tcl.com/be/nl/tvs/c645
Wat is er allemaal verbonden met de tv?
Probeer eens: