Beantwoorden
bigb98
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

port forwarding werkt niet

hallo iedereen,

ik zou graag een arma 3 server willen opzetten. Een telenet technieker is langs geweest met" de helemaal mee tournee" en heeft deze niet open gekregen (na 1u prutsen en testen). uiteindelijk sta ik nu in DMZ ( zie foto hieronder) en nog steeds werken de poorten niet. De technieker heeft mij dus aangeraden om hier om raad te komen vragen. De arma 3 poorten die open moeten staan zijn 2302-2305 UDP en 2344 TCP en UDP. Maar naar mijn weten zijn in DMZ alle poorten open?

Hopelijk kan iemand mij hier wel helpen 🙂

arma3_telenet.png

0 Likes
18 reacties
bigb98
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

port forwarding werkt niet

Dit vind ik vreemd... Ik heb nog een zwarte docsis 3.0.. ik zal intussen eens de stroom uittrekken... Ondertussen heb ik al naar Telenet gebeld voor een modem only. Ze komen deze 8 augustus (dinsdag dus) installeren. 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7785
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

port forwarding werkt niet

Het kon veel sneller als je die modem zelf afhaalt in een Center (= gratis). Waarschijnlijk ga je nu wel installatiekosten betalen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
bigb98
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

port forwarding werkt niet

Klopt, maar volgens de Telenet medewerkster aan de lijn kon deze (modem only) niet afgehaald worden in een center?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7785
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

port forwarding werkt niet

Het meisje dwaalt. Smiley Erg vrolijk Weet ze wel waarover ze spreekt? Je kan hier op het forum genoeg bewijzen vinden van mensen die er wel eentje hebben afgehaald in een Center.  En er is niets moeilijk aan om deze aan te sluiten.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.