Goedemorgen,
Ik weet niet of ik het hier kan posten maar ik doe het toch maar.
Een dikke week gelden heb ik een S24 Ultra aangeschaft bij Telenet. Het toestel zou verstuurd worden vanaf 26/01. Toen ik via Whatsapp vroeg wanneer het toestel zou verstuurd worden kreeg ik het antwoord dat het pas NA 05/03/24 zou verstuurd worden waarop ik onmiddellijk de bestelling heb geannuleerd. Ik heb dan mijn aankoop van de S24 Ultra bij Coolblue gedaan en de dag daarna had ik het toestel.
Volgens de dame van Telenet Whatsapp moest ik niets meer doen, ze had alles doorgegeven aan de juiste dienst. Verleden week heb ik 4x gebeld met de helpdesk om te weten te komen of de annulatie goed was doorgegeven en dat ik mijn geld ASAP terug wilde.
Telkens werd mij gezegd dat ik hiervan een bevestiging zou krijgen etc... Vrijdagmiddag plotseling een melding van PostNL dat ze mij het toestel zaterdag (gisteren dus) zouden leveren en idd het toestel is geleverd terwijl ik een hele week heb geprobeerd dit te annuleren. Om het terug te sturen moet ik nu weer een online formulier invullen (herroepingsrecht) waarop de helpdesk mij een retour formulier gaat zenden, ik heb al een mail ontvangen dat de diensten ook al overbelast zijn. Is dit nu de normale gang van zaken? Ik wil gewoon mijn geld terug!
Is er nog iemand met deze ervaring en wat kan ik het beste doen?
Alvast bedankt.