@janne_man schreef:
Wat de ex-Whoppa betreft is het voor mij een beetje onduidelijk. Het was hier niet alleen een naamsverandering, maar ook een zeer lichte prijsaanpassing. Zij die voor de prijsaanpassing gekozen hebben zijn nu uiteraard Wigo Home. Ik veronderstel dat zij die dat niet kozen, gewoon Whoppa gebleven zijn (op hun factuur). Op het ogenblik dat deze Whoppa de huur van zijn Digicorder beëindigd, wat dan?
De klanten die nog Whoppa zijn, daar wijzigt er niets voor. Zij kunnen nog altijd kiezen voor bv. een CI+ module en geen decoder, dan betalen ze ook geen huur. Bij Whoppa werd dit allemaal apart in het pakket gestoken. Bij WIGO is het één prijs voor alles.
@janne_man schreef:
Zo ook de Whoppa die geen Digicorder huurde en nu toch één wil huren, wat dan?
Zij kunnen er gewoon één bij nemen en betalen dan de huurprijs van hun decoder (digibox/digicorder/TV-box).
@janne_man schreef:
Als je schrijft bij andere bundels of pakketten, zie ik enkel de Digitale TV en de (fictieve) bundel Digitale TV en Internet (fictieve omdat deze bundel de zuiver som is van twee basisdiensten, zonder bundel korting). Daar kan ook nog Yugo bijgerekend worden.
Eigenlijk mag je het vrij letterlijk nemen. Bij eender welke andere samenstelling van pakketten met digitale tv, wordt de huur van de decoder (in welke vorm dan ook) apart berekend en aangepast.
En YUGO klanten hebben nooit een decoder, zij werken enkel met de YUGO app.
... Meer weergeven