Ne een simpele vraag over mijn abonnement werd mijn digitale tv op 7/8 plots uit mijn wigo35 abonnement verwijderd. Na 4 medewerkers ,die mij tevens keer op keer verzekerden dat ik tegen 20.00 uur weer tv zou hebben, gedurende bijna een uur gesproken te hebben , stel ik vast dat ik om 22.00 uur nog steeds afgesloten ben. Ook werd ik nog ‘blind doorgeschakeld’ terwijl ik in wacht werd gezet, waardoor na een half uur wachten ik mijn verhaal nog eens mocht dien.
Nogmaals , ik heb GEEN aanpassing gevraagd maar stel me wel de vraag of het een normale gang van zaken is om iemand zo aan het lijntje te houden en dingen te beloven die dan weer niet uitgevoerd worden. Wie moet ik in Godsnaam contacteren om behoorlijk geholpen te worden? Na 23 jaar trouw klant geweest te zijn overweeg ik ernstig van provider te wisselen. Zelfde voorwaarden en abo aan bijna 70€ minder/ maand
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Werking klantendienst
... Meer weergeven