@pivdb Ok dus het ligt idd aan de Safespot+ dat is dan zeker duidelijk. Je zou het kunnen deactiveren maar dat zou uiteindelijk maar een tijdelijke oplossing zijn aangezien je deze wil blijven gebruiken.Dat wil dus ook zeggen dat er softwarematig iets compatibel gemaakt dient te worden om je huidige diensten te blijven gebruiken. Het deactiveren van safespot is voor dat moment definitief dat klopt , eenmaal gedeactiveerd en je beveiliging is weg. Maar je kan wel altijd je safespot terug activeren dat kun je zelf bepalen dat is geen probleem. Dus je kan activeren en deactiveren zo vaak als je zelf wil. Maar dat is ook geen oplossing dat is eerder een struikelblok omdat je dit elke keer zou moeten doen. In het verleden zijn er nog andere problemen geweest in verband met Safespot denk aan Apple toestellen of Windows toestellen die in eens niet meer beveiligd waren. Wat ik je kan aanraden is geef het door aan Telenet zelf , ze zullen een case op maken naar de backoffice. Daar dienen ze dan je probleem ook uitgelegd te krijgen en dan zal er ergens ooit een update moeten plaats vinden van Safespot+. Nu is het natuurlijk lastig te achterhalen of je deze update dan wel of niet hebt gekregen want zoiets zal dan op je HGW plaats vinden. Meer kun je nu ook niet doen en zoals je aangeeft het safespot team zal zich hierover dienen te buigen.
... Meer weergeven