Dat je onmachtig bent, maak je jezelf wijs. Angst is een slechte raadgever. Telenet mag je diensten niet blokkeren wanneer je een aanrekening betwist of een klacht hebt ingediend. Dit is het stappenplan: Telenet stuurt jou een foutieve aanrekening Jij trekt het foutief aangerekende bedrag af van het totaalbedrag van de aanrekening Jij betaalt uitsluitend het bedrag waarmee je akkoord bent Jij betwist het foutief aangerekende bedrag via https://www2.telenet.be/residential/nl/web-forms/complaints/ en neemt een schermafbeelding van het ingevulde formulier als bewijs Als Telenet deze klacht niet binnen één aanrekeningsperiode oplost, dan dien je onmiddellijk klacht in met alle verzamelde bewijzen bij https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/ Wanneer de Ombudsdienst voor telecommunicatie een klacht behandelt, mag Telenet je diensten niet blokkeren.
... Meer weergeven