Wat ik tegenwoordig wel jammer vind, niemand durft nog te antwoorden dat ze iets niet weten. Terwijl dat hoegenaamd geen schande is, integendeel, het is eerder een uiting van verstandig zijn. In plaats van te discussiëren en de meest onzinnige dingen te zeggen, had de man beter gezegd dat hij het antwoord niet onmiddellijk kon geven maar me binnen de 24h zou terugbellen na zich geïnformeerd te hebben, of een collega door te geven. Dat is veel klantvriendelijker en vooral, het zorgt niet voor een wrang gevoel achteraf. Resultaat nu was: 1 ik ben niet geholpen, 2 ik was en ben boos, 3 ik ga ervan uit dat het me veel moeite gaat kosten om tot een oplossing te komen, 4 ik ga nergens reclame maken voor Telenet en 5 dit is misschien net het zetje wat ik nodig had om naar die provider over te stappen die het proximus netwerk gebruikt, veel goedkoper is en dubbele data geeft zolang je contract loopt. Zou moeten googelen hoe die provider noemt…
... Meer weergeven