Beantwoorden
rafaello104
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
Alles op zijn plek! Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Na installatie modem werkt Mijn thuisnetwerk niet meer.

Heb net de CV8560E in huis kunnen halen & als ik naar de mijn telenet -> mijn thuisnetwerk pagina ga, wordt ik onmiddelijk een pagina getoond zoals hieronder:

rafaello104_0-1699372597603.png

 

Als ik in de console kijk is de echte error als volgt:

rafaello104_2-1699372688662.png

 

Wanneer hij mijn gegevens van de modem wilt ophalen,
(url: https://api.prd.telenet.be/ocapi/public/api/resource-service/v1/modems?productIdentifier=at68501)
dan krijg ik bovenstaande error dus terug.

Heb een uurtje of vier gewacht en vervolgens telenet support opgebeld, had hun allereerst gevraagd welk MAC-adres zij in hun systeem hebben staan voor mijn adres en zij gaven het correcte mac adres van de nieuwe CV8560E modem terug. Hierna heb ik de situatie uitgelegd & hebben zij alle mogelijkse "resets" uitgevoerd dewelke mogelijk waren en een ticket ingestuurd bij de service dienst. 

De boodschap van telenet support was indien ik in de komende twee weken niets terughoor, eens terug te bellen.... is dit echt... de duurtijd hiervoor? 

Dus mijn vraag is feitelijk tweevoud, kan ik hier zelf op de een of andere manier rondomrond? (wil gewoon port forwarding af & mac-bridging instellen) & anderzijds weet iemand of dit dadelijk echt weken/maanden kan gaan duren voor ik dit kan instellen?

 

Kleine edit, mijn internet werkt, mijn port forwarding van de vorige modem (f@st) niet meer.

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: CV8560E geinstalleerd -> thuisnetwerk pagina kapot

1 reactie
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5332
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Na installatie modem werkt Mijn thuisnetwerk niet meer.

@rafaello104 normaal gezien bij een wissel kan het 1 tot 2 dagen duren eer je uw modem terug vindt in de mijn telenet en die kan aanpassen, mits de overgang zonder problemen is gegaan in het nieuwe systeem.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.